nieuwe screens >>
meer >> http://www.gamershell.com/pc/cossacks_i ... shots.html
Cossacks II Napoleonic Wars
t gaat met dit spel eens niet om de graphics maar om de gameplay, 64000 die elk apart zijn aan te sturen....is niet te doen in een doom3 omgeving
en strategisch gezien ziet t er wel flitsend uit nu was t natuurlijk wel een domme manier om oorlog te voeren, in strakke linie naar voren macheren tot je dicht genoeg was om te kunnen schieten, maar zo ging dat wel in die tijd
en strategisch gezien ziet t er wel flitsend uit nu was t natuurlijk wel een domme manier om oorlog te voeren, in strakke linie naar voren macheren tot je dicht genoeg was om te kunnen schieten, maar zo ging dat wel in die tijd
ik snap ook wel dat het niet in de doom3 omgeving kan enzo, maar ik bedoel gewoon meer dat de mannetjes niet in het plaatje passen. Het lijkt gewoon net een plaatje de achtergrond, en dan zijn de mannetjes er gewoon opgezet niet mooi je ziet gewoon duidelijk dat het computer dingetjes zijn. Ik zeg dan bij mezelf zorg dat je dan iets meer detail in de poppetjes maakt, want dit heb ik nog niet gezien bij Rome Total War en dat is toch best wel een beetje hetzelfde, owke ze kijken van een ander perspectief. maar daar hebben ze wel heeel veel oof voor detail gegeven, maar dat dnek ik maar hoor. Ik had liever gezien dat ze iets meer naar detail hadden gekeken.. En die pike mans die in een vierkantje staan, dat is makkelijk als er ook daad werkelijk mannetjes aan komen van allekanten, niet als je vooring je linie gaat staan om de aanval te openen, ik had dan liever een linie met pikemans gezien en als de aanval van de tegenstanders komt en die dan zijn doorgebroken dat je ze dan in een vierkantje kan neerzetten