Zomer seizoen, strandlakens

TeamBVD Kroeg
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

E...en miss wel mooi om http://www.teamBVD.com dan wit te doen
Namasté
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Was de offerte al verstuurd Gallier?
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

jep en heb een bedrag van 40+ euro terug gekregen, met daarbij dat de opdruk niet breder dan 37 cm kon zijn en dat het gedrukt moest worden niet geborduurd.

Nu maar eens gaan uitkijken naar een andere aanbieder.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

bedrukt? dat wordt nooit mooi bij een badlaken natuurlijk
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Z-Rex
Posts: 949
Joined: 19 Jun 2003, 13:25
Location: Epe
Contact:

Post by Z-Rex »

40+? Dan lig je toch wel op mongoolse schimmelrupsen zijde toch zeker?
;)
To boldly eat what no-one has eaten before...
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Damn das wel er duur voor een handdoekje..

En ik ben het met Libido eens, bedrukken wordt niets met handdoeken. Mijn voorkeur zou uitgaan naar borduren.. (dan vind ik 40 euro wel acceptabel!)
User avatar
Prezzz
-= Piste Bully =-
Posts: 1736
Joined: 13 Jul 2003, 20:51
Contact:

Post by Prezzz »

damn, word dan wel een duur geintje,...
[url=http://www.lonijnenopaardgas.nl][img:499:50]http://www.prezzz.com/plaatjes/signature.jpg[/img][/url]
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

voor 40,- haak ik af...dat wordt me idd te veel...
Namasté
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Dat is idd wel ernstig veel... vooral omdat het niet eens geborduurd is.

Misschien wat meer offertes aanvragen.
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

maar om wat voor formaat gaat het hier??
180 x 100 ??
Namasté
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Ik ben sowieso al geinteresseerd in 2 a 3 van die dingen overigens.
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Ik denk [edit: weet wel zeker] dat drukwerk geen goed idee is ...

Dit omdat handoeken van een zacht type niet-vlak materiaal is ... het material van een handdoek is echt een heel andere dan die van een t-shirt... Bij de meeste handdoeken met "patronen" gebruikt men de weeftechniek en verschillende kleuren draad om een logo enzo in de stof te verwerken.

Drukwerk kan je je overigens ook niet mee afdrogen. Ook zal zeewater een zeer snel qualiteitsverminderend effect hebben op de print...

Je moet dus of bij een officiele wever van handdoeken 't voor elkaar zien te krijgen dat ie een ontwerpje door de computer (van de weefmachines) te halen, of je moet met borduur-stikwerk gaan werken. Dat kan natuurlijk wel ... Dus, een het logo op de handdoeken laten stikken ... (doet men bij hotels van enige luxe ook :)) ...

In beide gevallen lijkt het me een beetje te duur te worden met zulk een lage oplage... Maargoed... voor het stikwerk als daar wel intresse voor zou zijn, kan ik hier wel eens informeren, maar dan moet wel bekend zijn hoe groot het logo wordt (formaat) evenals de txt voor de url ...

Drukwerk raad ik echt af ... das een leuk idee, maar duidelijk van iemand die geen idee van materialen etc. heeft ...
Last edited by DaFDu on 06 Jul 2005, 00:01, edited 2 times in total.
I'm just impersonating me...
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

is weven niet goedkoper dan borduren?? is daar al eens naar gekeken??
Namasté
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Over opvallen gesproken... Als je op het strand echt reclame wil maken, bedruk dan een windscherm of parasol ofzo ;) ... dat valt pas op :)
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Squizle wrote:is weven niet goedkoper dan borduren?? is daar al eens naar gekeken??
Het borduren wordt machinaal gedaan, en kan op elke willekeurige stof gedaan worden ... of weven goedkoper is weet ik niet.

Uiteindelijk geeft weven wel het zachtst en egaalst resultaat... dit omdat het logo van het zelfde materiaal als de rest ven de handdoek gemaakt is, sterker nog, er zit geen verschil tussen de structuur van het logo en de handdoek, omdat ze natuurlijk uit 1 stuk is (alleen met andere kleur draad) en is een geborduurd logo natuurlijk minder zacht en zit "op" de stof.

Borduursels worden meestal ook alleen gebruikt voor txt, zoals de naam van een hotel enzo ... zeker het formaat van het logo zal wel mogelijk, maar wellicht niet wenselijk zijn als het gemaakt wordt d.m.v. borduren...

Het mooist en lekkerst (zacht) is d.m.v. weven ... maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel een aardige smak geld kan gaan kosten ... in geen vergelijk met drukwerk prijzen ...
I'm just impersonating me...
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Maar stel dat je het daar kan laten doen he, voor een fatsoenlijk prijsje: Hoe gaan we het dan hier krijgen?? Ik ben bang dat het met een pakketdienst al met al duurder wordt dan hier laten maken.

Maar ben wel benieuwd wat je daar eventuuel zou kunnen regelen! Voor ontwerpen: zie eerder in dit topic!
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Nog een puntje van kritiek, maar dan op de ontwerpen en dat is dat zwarte tekst op een donke blauwe/rode handdoek er natuurlijk niet uitspringt, dat had beter wit kunnen zijn ...

Dat de handdoeken +40 euri p/st gaan worden met zo'n lage oplage lijkt me niet geheel vreemd ... zoals ik hierboven melde, is handdoeken stof heel iets anders dan t-shirt stof ... dat men uberhault nog aanbood iets te drukken van max. 37 cm groot verrast mij eigenlijk... dan zullen ze vast dunne keukenhandoeken in gedachte hebben i.p.v. materiaal dat je voor die grote zachte badhanddoerken gebruikt ...
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

madman wrote:Maar stel dat je het daar kan laten doen he, voor een fatsoenlijk prijsje: Hoe gaan we het dan hier krijgen?? Ik ben bang dat het met een pakketdienst al met al duurder wordt dan hier laten maken.

Maar ben wel benieuwd wat je daar eventuuel zou kunnen regelen! Voor ontwerpen: zie eerder in dit topic!
Wel, een vriend van mij exporteerd houten meubelen vanuit BG naar NL ... het is vast geeb bezwaar een doosje onder 1 van die bedden te schuiven ;)
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Overigens kan ik in de toekomst ook T-shirts, aanstekekers, vlessenopeners, petten, of wat je ook maar wil aanleveren voor een zondermeer beter prijsje dan dat men in NL kan ... Momenteel zijn we nog bezig met de definitieve prijsbepaling bezig (i.v.m. belastingen, profit, etc.) ... - ter verduidelijking, samen met een vriend zijn we bezig met een merchandising / relation gifts productie bedrijfje bezig - ...

Ik zal ff informeren wat borduurwerk kost, en eens informeren of men hier ook kleine orders weef-werk doet ...

Wellicht weet ik daar morgen al wat meer over... (ik ben momenteel herstellend van een zware buikgriep, dus kijk ff van dag tot dag of ik uit bed / van de bank kom :)
I'm just impersonating me...
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

3 DUBBELPOST :O

MAAR goed bezig, BE QUICK en laat het ons weten dan komt dat goed, en gallier ook natuuurlijk

handoeken geven ze soms zelfs weg vanwege reclame dus dat kan goedkoper...
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Libido78 wrote:3 DUBBELPOST :O

MAAR goed bezig, BE QUICK en laat het ons weten dan komt dat goed, en gallier ook natuuurlijk

handoeken geven ze soms zelfs weg vanwege reclame dus dat kan goedkoper...
3 losse posts is wellicht overzichtelijker dan 1 joekel van een lap tekst ;) hehe ...

Ja, sommige bedrijven geven handdoeken weg, dat klopt, maar vaak heb je het dan wel over grote bedrijven die enorme oplages van hun relatiegeschenken aan kunnen schaffen ... er is dus wel ff verschil tussen het laten weven van 20, 500, 1000 stuks... etc...

qantiteit drukt de prijs... ik weet dus niet over welke bedrijven je spreekt waarvan je weet dat die handdoeken weggeven, maar dat zijn vast geen 1-manszaken :)
I'm just impersonating me...
User avatar
Prezzz
-= Piste Bully =-
Posts: 1736
Joined: 13 Jul 2003, 20:51
Contact:

Post by Prezzz »

Hopen dat het wat word DafDu!!
[url=http://www.lonijnenopaardgas.nl][img:499:50]http://www.prezzz.com/plaatjes/signature.jpg[/img][/url]
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

ok, borduurwerk gaat voor iets van de grote van het logo van TeamBVD veel te veel kosten...

Wel is er niet al te ver van de stad een fabriek die ook badhanddoeken maakt met bijv. disney motieven en ook productiewerk deed voor Bulgaarse Coca Cola badhanddoeken. Voor ik een prijs kon krijgen, moest eerst bekend zijn wat het formaat van de handdoek en de kleuren gebruikt ...

Dus ik heb nodig: formaat handdoek, kleuren, en graag ook formaat van het logo en enzo ... Ook is het aantal dat men besteld van invloed op de totaalprijs. 25 stuks zijn duurder p/st dan 50 of 100 etc... dus, hoeveel mogelijke bestellingen zijn er?
I'm just impersonating me...
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Indien er twee verschillende handoeken komen (bjv 2 verschillende achtergrond kleuren) heb ik interesse in 2, anders 1.
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

ik ga ook eens kijken...collega van mij kan miss wel wat regelen...jullie horen het nog wel
Namasté
Post Reply