inbraak

TeamBVD Kroeg
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

True, mits ze een gerechterlijk bevel krijgen van de OVJ, en dat duurt vaak even (althans toen ik ze nog aanvroeg duurde dat meestal een week, en dan moest je er nog 4x achteraan)
http://www.qsit.nl
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

als ik het goed gemerkt heb is m'n computer niet meer online geweest sinds gister eind middag....heb me geestelijk al ingesteld op een format, de verzekeringsagent komt donderdag langs :(

zal vandaag de agent bellen die mijn zaak behandelt, kijken of ze echt nog wat hebben kunnen doen met het IP adres
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

En ? Al wat gehoord ?
http://www.qsit.nl
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

een gerechterlijk bevel schijnen ze die maandag middag gelijk gekregen te hebben. Maar verder wist die agent die bij mij gisteren t proces vebaal kwam opmaken er ook niets van.

Wel dat van als daar iets uit kwam met betrekking tot mijn computer kast dat dan die daar blijft als bewijslast, sterker nog dat die man waarschijnlijk te goede trouw die kast 2e hands heeft gekocht en hij/zij dan nu eigenaar is :X

Maar voor de verzekering heb ik nu een proces verbaal met een totaal schade last van 13.000 euro (met type fouten, we moesten een kopie ondertekend terug zenden, maar de rode pen jeukte)
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

Majapro wrote:sterker nog dat die man waarschijnlijk te goede trouw die kast 2e hands heeft gekocht en hij/zij dan nu eigenaar is :X
inclusief alle aanwezige data?
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Verkocht binnen een dag na diefstal ?
Dat is dus niet via marktplaats ofzo gegaan, maar rechtstreeks.
Het ter goeder trouw zijn durf ik wel ernstig in twijfel te trekken.
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Majapro wrote:
Wel dat van als daar iets uit kwam met betrekking tot mijn computer kast dat dan die daar blijft als bewijslast, sterker nog dat die man waarschijnlijk te goede trouw die kast 2e hands heeft gekocht en hij/zij dan nu eigenaar is :X
In het ergste geval moet je hem zelfs terugkopen als aangetoond wordt dat die man te goeder trouw was.
Nu op Mojito Custom :)
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

vanmiddag komt de expert van de verzekering....ben nu al nerveus :|
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

/me doet Majapro een bakkie koffie in.

Relax, Je bent verzekerd en weet veel af van de gestolen spullen; geen zorgen dus dat hij je wijs kan maken dat de waarde minimaal is :)

Kijk anders alvast even na wat op dit moment de nieuwprijs is van de onderdelen :!
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

de verzekeraar agent zei, en ik quote; ''uw computers worden voor de nieuw waarde vergoed''
Alleen van 't contant geld in huis krijg ik maar één derde terug.
Blijkbaar had ik ook een clausule tegen onderverzekering.

Ben nu alleen benieuwd in hoeveel geld dat dan uitgedrukt gaat worden.

Volgens mijn eigen berekening had ik een schade van zo'n 12.000 en op 't proces verbaal stond een schade van zo'n 13.000, maar als ik alle bonnen optelde kwam ik op 8.000, maar zo'n bon is incl. verzendkosten en die zal ik wel niet terug krijgen, echter heb ik ook niet alle bonnen terug kunnen vinden...............speculeren.........wie doet er mee :?
wc-eend
Posts: 401
Joined: 24 Nov 2004, 16:13
Location: EPE
Contact:

Post by wc-eend »

zeg gewoon dat je pc veel sneller is dan dat ie is en zeg dat je meer geld thuis ad ligge :P dan krijg je meer trug dan je kwijt bent :P
[img]http://img301.imageshack.us/img301/9674/wcolifant1pa3hg.gif[img]
iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

Post by iisschots »

Kun je geen bonnen krijgen van je leveranciers?
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Je niet opvreten, afwachten en evt. een herevaluatie eisen als het niet klopt. Vergeet niet dat je niet hoeft aan te tonen wat de exacte waarde was, maar alleen een richtbedrag aannemelijk te maken (als de 2 te ver uit elkaar mocht liggen).

Anders zouden verzekeringsmaatschappijen bij het geboefte nog wel eens kunnen gaan promoten de bonnen ook te stelen :+
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Sjongejonge..ten goeder trouw.. sure...
http://www.qsit.nl
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

Moet je aanstaande Zondag werken??? Anders kom ik wel even een bakkie doen.
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

ik was zondag thuis, zit nu wel op mn werk, maar daar heb je natuurlijk nu niets meer aan :+

ik heb voor mezelf alweer een nieuwe PC in bestelling staan en zal daarmee zo snel mogelijk met m'n eigen nick in ICQ MSN en IRC online komen
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

update :*)

nieuwe PCtje draait inmiddels en de daders zijn gepakt.
ze blijken het spul gelijk door verkocht te hebben en het geld geheel vergokt :(
racoon
Posts: 852
Joined: 17 Jun 2003, 10:15

Post by racoon »

Majapro wrote:update :*)

nieuwe PCtje draait inmiddels en de daders zijn gepakt.
ze blijken het spul gelijk door verkocht te hebben en het geld geheel vergokt :(
Bestaat er een kans dat je ooit nog eens iets van geld ziet
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Van een kale kip valt niet te plukken.. Zal wel niet dus ;(
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

een groot gedeelte moet nog binnen komen van m'n verzekering "glashelder" .

Dat wat de verzekering niet dekt daarvoor moet ik een eigen civiele procedure starten.....wie weet er nog een goede advocaat? Daarnaast is er een mogelijkheid om iemand in te huren die bij hen langs gaat om, hun schuld aan mij, contant op te halen. Maar of dat moreel nu zo netjes is ........ het denkbeeld houd me nu wel bezig :/
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Jw kunt je toch voegen in de strafzaak? Kun je schadevergoeding eisen.
Nu op Mojito Custom :)
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

update

de 3 jonge inbrekers komen 3-2-06 voor de kinderrechter; dat is achter gesloten deuren en ik mag er niet bij zijn, wel heb ik reeds m'n niet vergoede schade er bij kunnen voegen......we wachten af :|
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Hoe jong waren die eikels dan wel niet :? Fijne opvoeding zullen die gehad hebben |:(
User avatar
Marshal
Posts: 1457
Joined: 14 Jun 2003, 22:08
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Marshal »

Ik hoop voor je dat ze zelf de schade zullen moeten vergoeden.

Maar het zal wel een weekje schoffelen en boompjes knuffelen worden :/
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Als ze voor de kinder rechter komen is het dan niet zo dat de ouders de schade moeten vergoeden die de kinderen hebben aangericht??
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
Post Reply