Database upgrade

Voor al uw vragen over het Forum, de Website en/of de Proxy
Post Reply
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Database upgrade

Post by madman »

Zoals sommige van jullie wel gemerkt kunnen hebben ben ik afgelopen week bezig geweest om de database die onder de stas van Cow Collective, Team Tonnetje en Koow, Echnie.nl, Team Goeroe, Team Lemsterlan en mijzelf ligt te upgraden. De upgrade was van PostgreSQL versie 7.4.8 naar 8.1.0.

Deze upgrade staat ook gepland voor dit forum en de BVD& Dagflush stats. De precieze datum is nog niet bekend, eerst ga ik nog wat proef draaien op een testbak.

Met de nieuwe update hoop ik een flike preformance verbetering te zien.. Vooral de traagheid die 's nachts optreeds zal dan tot het verleden moeten behoren!! Maar ook overdag zou het tot verbeteringen moeten leiden (bij mij thuis heb ik al verbeteringen gezien: 10-20%!!)

Zodra de datum van upgrade bekend is, zal dat hier bekend worden gemaakt!
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Choeso jei :)
Nu op Mojito Custom :)
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Klinkt goed :)
De BVDStats komen ook op de nieuwe server (dionysus) te draaien toch?
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Nee, voorlopig blijven de stats en het forum op Heracles draaien...

Het forum zal op de korte/middellange termijn wel overgaan... Daarbij is het de bedoeling dat we met een nieuwe set source beginnen. Aangezien we nogal wat mod's gebruikt hebben zal dat nog wel een flink klusje worden. De reden is dat ik vermoed dat de source op dit moment niet op alle plekken up-to-date is..
Post Reply