Merchandise, reclame artikelen c.q. relatiegeschenken ...

TeamBVD Kroeg
Locked
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Merchandise, reclame artikelen c.q. relatiegeschenken ...

Post by DaFDu »

Heb je een bedrijf of organisatie en ben je op zoek naar merchandise, reclame artikelen c.q relatiegeschenken (met bijv. je eigen logo), bezoek onze page en online winkel dan eens.

Webpage: http://www.merkuri.biz/
Online winkel: http://winkel.merkuri.biz/
I'm just impersonating me...
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Spam :P

Ziet er netjes uit hoor, die site ;)
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam!
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

mooie site...maar zie al dat aantal plaatjes niet werken...zoals bij kleding...en als ik het plaatje opzich open in nieuw window staat er Forbidden

maar hoe zit het met bedrukken van kleding? moet je dan gewoon in de Voeg eventuele opmerkingen toe over Uw bestelling balk aangeven wat je wilt hebben?
Namasté
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Kortingen voor artikelen die met BVD print worden afgeleverd?
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
itons
Posts: 182
Joined: 13 Jan 2005, 15:28
Location: 127.0.0.1

Post by itons »

ziet er strak uit :D
- itons
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

blimmel wrote:Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam!

sssssssst! ;)
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Squizle wrote:mooie site...maar zie al dat aantal plaatjes niet werken...zoals bij kleding...en als ik het plaatje opzich open in nieuw window staat er Forbidden
Ai ... ik zie 't ... de site is net online, en blijkbaar mist er wat hier en daar, zal er van de week ff naar kijken ...

Thnx voor het doorgeven van de foutjes ...
Squizle wrote: maar hoe zit het met bedrukken van kleding? moet je dan gewoon in de Voeg eventuele opmerkingen toe over Uw bestelling balk aangeven wat je wilt hebben?
Dat is wel het handigste ... Zo kan je daar bijvoorbeeld ook aangeven of je specifieke eisen hebt wat betreft de artikelen ... Wil je bijvoorbeeld een rode polo met een oranje boordje en groene mouwen, dan is dat geen probleem ...

De toegevoegde kosten wat drukken, graveren of borduren zijn afhankelijk van een aantal verschillende factoren ... zoals o.a. het formaat van de druk, hoeveel kleuren het om gaat, of het om vlakdruk of reliefdruk gaat, etc. etc.

Je zal sowiezo een logo (of hetgeen je wil drukken) op moeten sturen via mail of een link naar de te downloaden file(s) moeten plaatsen ... Het formaat van het bestand moet Photoshop/Illustrator file of Coreldraw (CDR) file zijn - het beste is vector based... JPG's of GIF's zijn geen goed idee, om de qualiteit te waarborgen indien een bestand voor de te maken druk matrix vergroot of verkleint moet worden, zal dat bij een JPG of GIF file altijd qualiteitsverlies opleveren, daar waar dit wanneer de file vector-based is dit niet het geval is ... Kan je zelf geen Photoshop/Illustrator of Coreldraw file aanleveren, kunnen wij dit natuurlijk ook voor je doen tegen een kleine vergoeding...
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

HobbeS wrote:Kortingen voor artikelen die met BVD print worden afgeleverd?
Ik ben slechts mede-eigenaar ... en zal dus wat eventuele kortingen betreft dit wel ff in overleg met m'n business partner moeten doen ;) ...
I'm just impersonating me...
iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

Post by iisschots »

Ik vind dit topic aardig tegen reclame aantikken. Ik weet niet wat de rest er van vind, daarom zet ik het topic op slot totdat we een definitief besluit hebben genomen.
Locked