MF samen met de Noicycows

TeamBVD Kroeg
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

In mijn (en die van vele anderen) beleving is eerst afgesproken en toen hier kort gesloten.
Alleen het feit dat die indruk onstaan is geeft al aan dat het de volgende keer beter moet.

Dat enkelen liever een ander soort flush zien, soi, dat kan een andere keer ook wel... (vind dat namelijk zelf ook wel leuk :) )
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

enkelen hahaha
nou ja...het zal allemaal mijn tijd wel duren...
/me gaat eens flink nadenken over de toekomst van BVD :)
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Libje in een somber-denk-bui? Ik zie niet waarom er geen toekomst is voor BVD, maar dat kan aan mij liggen :) Dat er onenigheid is over een bepaald iets (door misschien wat onduidelijke communicatie) betekent toch niet meteen dat BVD geen toekomst heeft?
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

ik denk er alleen nog maar over na :P
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Ok, als je het daar dan maar bij laat ;) :P
racoon
Posts: 852
Joined: 17 Jun 2003, 10:15

Post by racoon »

JJapie wrote:Ok, als je het daar dan maar bij laat ;) :P
anders veranderen we de naam libido78 in racoon en flush ik gewoon doo 8)
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

DSmarty wrote:In mijn (en die van vele anderen) beleving is eerst afgesproken en toen hier kort gesloten.
Alleen het feit dat die indruk onstaan is geeft al aan dat het de volgende keer beter moet.
Zo lees ik het ook. En zo komt het ook zeker bij mij over.
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

same here
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

Maar oke volgende keer beter als er een volgende keer komt.
Maar euhmm de stats doen het weer.. maar ik zie geen Flush schema.
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

racoon wrote:
JJapie wrote:Ok, als je het daar dan maar bij laat ;) :P
anders veranderen we de naam libido78 in racoon en flush ik gewoon doo 8)
Zijn toch al synoniemen })
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

kloonaccountjes, bannen! })
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

DSmarty wrote: Zijn toch al synoniemen })
tha's it :(

:|


maar ontopic, waarom is er verder nog niets bekend dan over hoe en wat?

in de tijd dat de stats er uit lagen was er toch tijd zat om het 1 en nader te plannen

hoef je alleen een start-datum te kiezen (ik zeg 7 april dan maar, combineren die meuk)
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

G-zus wat een ballenzooi hier. Iemand neemt een keer initiatief, er worden een hoop losse ideeën uitgekraamd, die grotendeels wel meegaan in de opzet.

Dan zijn de stats down, wordt er weer een hoop door elkaar geblaat over hoe nu wel hoe nu niet. Daarbovenop krijgt Iisschots van DSmarty billenkoek over "afspraken die met en niet vóór BVD gemaakt worden". Bravo, bravo, iemand schraapt na een lange periode van BVD-apathie de moed bij elkaar om wat leuks te organiseren en dit is de beloning.

Waar was jij nadat het eerste idee geopperd werd DSmarty? heb je überhaupt enige moeite gedaan om Iisschots te steunen in de communicatie met andere teams nadat duidelijk werd dat het een leuk idee gevonden werd? Iemand anders hier die nog enige andere moeite heeft genomen behalve de ongezouten kritieken nu in dit topic?

Bah! Hypocriete bende
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

wat hypocriet?

http://forum.dsmarty.com/viewtopic.php?p=67172#67172
said it there.

btw weet jij de flush-plannen al als dnet-man?
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

iisschots wrote: Ik heb Pim gevraagd jou toegang te geven tot dat forum. Kan je alles zelf nalezen :)
Iemand anders van TeamBVD nog moeite gedaan om toegang daar te regelen zodat die wist wat er precies besproken werd?
BVD Crew misschien? http://forum.dsmarty.com/viewtopic.php?t=4437

Het laatste voorstel, gedateerd van gisteren (door Paranoimia):
Nieuw flushschemaatje:

8 april: Ircow, TCF en DB
9 april: NC
10 april: BVD
11 april: NC
12 april: BVD
13 april: NC
14 april: BVD en iedereen die nog wat over heeft
Last edited by Floppus on 05 Apr 2006, 06:43, edited 1 time in total.
Injectie
Posts: 914
Joined: 13 Mar 2004, 17:22
Location: Vaassen
Contact:

Post by Injectie »

ZUllen we voorstellen 7 april te beginnen? Dus alle data's 1 dag te vervroegen. Valt die flush van newton weg namelijk.
Een wolf in Saabskleren
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Flop, ik geef alleen aan dat als je een initiatief hebt, dat je het ook hier uit moet werken of iig duidelijker moet communiceren.
De fout is dat vervolgens op een nc forumpje alles intern is besproken en daarna hier de conclusies zijn geplempt en dat viel niet in goede aarde zoals je ziet aan de reacties.
Dat de intenties goed zijn etc was wel duidelijk...
En dat wat initiatief goed is, daar ben ik het van harte mee eens...
Alleen blijkt de afhandeling qua communicatie niet optimaal (dat moge wel blijken uit het hele verloop van deze thread)
En dat heb ik aangegeven....

En nu is opeens het verwijt dat ik eea niet opgepakt heb ? Nee dat is echt valide... ik heb een fulltime baan, ik heb hobbies, ik draai de hele shitzooi voor BVD, heb nog even een hosting-gebeuren opgezet voor BVD waar ontzettend veel tijd en geld inzit, heb afgelopen zondag de server nog even samen met madman opnieuw ingericht zodat de stats db's allemaal wat vlotter draaien. Ik vind eigenlijk dat ik wel genoeg doe!
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

DS: Ik zeg ook helemaal niet dat je meer moet doen, ik zeg alleen dat er voor iedereen de kans was om mee te lezen en naar wens mee te discussiëren.
Het idee om met meerdere teams te sparen an sich werd toegejuichd. Daarna is Iisschots de enige geweest die bereid is geweest met die teams in discussie te gaan, terwijl hij nadrukkelijk de wens heeft uitgesproken om daar meer mensen bij te betrekken. Daarom alleen al is het niet reëel om wél de tijd te nemen hem zo af te branden op basis van het niet verstrekken van voldoende informatie die voor iedereen beschikbaar is die alleen even een aanmelding + PM op dat forum doet.

Ik kijk hier niet naar wat misschien beter had gekund, ik kijk hier naar deze afbrandactie waardoor iedere vorm van enthousiasme om nog een keer wat leuks op te zetten de kop wordt ingedrukt. Ik schat zo in dat een volgend iemand die een leuk idee heeft zich ook twee keer bedenkt, en dat is per saldo gewoon slecht voor BVD in het algemeen.

Een discussie over wat eventueel beter kan kwa organisatie van dit soort zaken lijkt me een goeie voor in het crewforum, zodat we een volgende keer wellicht een betere basis kunnen leggen en daarmee eventuele onduidelijkheden in een public topic kunnen beperken.
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

Volgens mij zijn de heren 1 belangrijke regel vergeten. op fora posten alleen tegenstanders van een idee, mensen die eens zijn met de plannen nemen vaak niet de moeite om te posten.

Wel wordt men graag op de hoogte gehouden, en daar zijn mijn posts in dit topic getuige van waar ik om informatie vraag. Als je het topic doorleest zijn er ook maar 1 of 2 mensen vanaf het begin tegen geweest. nou hoeveel % van de community is dat nou?.

Wel ben ik blij dat er nu duidelijkheid is over het flush schema. dat ik dus graag uitbreidt met team newton

7 april: Team newton
8 april: Ircow, TCF en DB
9 april: NC
10 april: BVD
11 april: NC
12 april: BVD
13 april: NC
14 april: BVD en iedereen die nog wat over heeft


Missen we nog 1 ding: welke proxybeheerder gaat garanderen dat dit uitgevoerd wordt?
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Ik zal zorgen voor het BVD deel.
Flushschema is akkoord wmb, tenzij stats nog niet in de lucht zijn.... geen stats geen flush lijkt me wel een uitgangspunt :)
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

Post by iisschots »

Het is gewoon onmogelijk met 200 man tot een goeie afspraak te komen voor een MF. Daarom lijkt het me logisch dat een aantal mensen van een team die afspraken bedenken en het dan voorleggen aan het team. Dat is ook wat ik heb gedaan. Elk voorstel dat daar is gedaan heb ik hier gepost. Daar heb ik vrij weinig mensen gehad die er op tegen waren en het grootste aantal wat poste was voor.

Ik verwijt niemand dat ze niet mee hebben gedacht op het forum van ircow met dit plan. Maar ik ben ook niet blij met het verwijt dat ik niet voldoende heb gecomminuseerd. Want naar mijn mening heb ik dat meer dan voldoende gedaan.

Ik kan mij ook vinden in de flush data. Vanzelfspreken worden de flushes uitgesteld wanneer er geen stats zijn.

p.s. die 200 is zomaar een getal. (dat aantal leden hebben de 5 verschillende teams iig)
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Het zal wel aan mij liggen maar ik ben de weg kwijt.
We waren het er toch in meerderheid over eens dat we zouden meedoen aan de MF?
iischots heeft een ander voorbereid en hier meegedeeld.
Voor mij was dat voldoende en een prima actie.
Als de zooi bij Dnet niet gecrashed was had er volgens mij niemand "gezeurd" en was de flushactie volgens plan verlopen.
Dat er nieuwe data moesten worden afgesproken is alleen maar logisch en wat mij betreft mocht iischots dat doen.
Laten we het aub hier een beetje gezelli houden en dit soort initiatieven blijven ontwikkelen.
Nu op Mojito Custom :)
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

uhm ok allemaal mooi en wel ...
ff verder ingaand op de reactie van gallier; team Newton weet niet van onze plannen neem ik aan? Dan moeten we die dus niet meerekenen in het totaal van de gecombineerde MF
kunnen we niet met alle teams die wél meedoen zorgen dat team Newton niet onopgemerkt eerste staat? dus alles 1 dag opschuiven bijv. of alle teams iig. een paar k flushen (Ircow, TCF, DB, NC & BVD dus) (bijv. allemaal 5k) en dan een gezamelijke message in onze naam?
Ik denk met dit voorstel en met onze info over newton willen die andere teams dat ook wel nl.)

verder een vraag? ik neem aan dat het forum van NC niet zo openbaar is dat iedereen zich kan registreren en zich als zodanig van onze heilige info kan voorzien? dan lijkt het me niet echt handig... ;)

uhm vraagje2: ik wil best wel ff de moeite nemen om mijn voorstel van hier boven voor te leggen..maar aangezien iisie toch het contact al heeft...
pwetty plies with sugar on top... :>
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

Gewoon lekker team newton hun flush laten doen, het blijft een DPC team.

maar ik zie een klein probleem rijzen aangezien ir-cow vandaag 177K geflushed heeft.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Post Reply