Trillian/ICQ inlog probleem

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
Laurindra
Posts: 1983
Joined: 16 Jun 2003, 21:19
Location: Emst

Trillian/ICQ inlog probleem

Post by Laurindra »

Sinds lange tijd heb ik Trillian weer eens aangeslingerd omdat ik met iemand wou chatten( buiten WoW om dan, want dat is sinds een ruim jaar mijn standaard chat client ;) )

Trillian start op, probeert MSN en ICQ in te loggen en met de inlog van ICQ geeft ie de melding dat mijn UIN/password niet klopt.

Euh? Ik heb niets veranderd. Verschillende dingen geprobeerd
- UIN en Wachtwoord opnieuw ingevoerd.
- Nieuw wachtwoord proberen aan te vragen. Werkt niet. Geen van mijn e-mail adressen wordt geaccepteerd als geldig e-mail adres, zelfs niet de antieke e-mailadressen uit de inbelperiode.
- Naar de ICQ site geweest om daar in te loggen. Werkt ook niet. Wel staan mijn gegevens nog geregistreerd want als ik een user ga zoeken op UIN nummer dan krijg ik netjes mijn eigen publieke gegevens in beeld.

Het lijkt erop dat mijn ICQ account verlopen is o.i.d.

Vreemd is wel dat als ik ICQ2Go (installatievrije Java versie) opstart dat ik wel kan inloggen.

Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Ik had een soortgelijk issue laatst, probeer Gaim eens (2.0 beta 5)
http://gaim.sourceforge.net
Laurindra
Posts: 1983
Joined: 16 Jun 2003, 21:19
Location: Emst

Post by Laurindra »

ben nu bezig met GAIM te installeren en hierbij valt mij iets op bij de ICQ aanmelding.

Trillian gebruikte login.icq.com:5190 voor het aanmelden terwijl hier login.oscar.aol.com:5190 staat vermeldt.

Misschien dat hier een deel van het probleem zit.
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

ik gebruik trillian versie 3.1.0.121, na instal doet ie een update van msn en icq, vervolgens werkt ie.

soms echter valt de verbinding weg, en nog minder vaak moet ik dan mijn wachtwoord opnieuw intypen
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Ik gebruik ook Trillian, zelfde versie als Majapro ...

Heel soms, wanneer m'n router "in de war is" en de boel disconnect, reconnecten alle clients, behalve MSN ... De enige optie om die weer werkende te krijgen was slechts Trillan afsluiten en weer opnieuw opstarten ...

Dat is het enige probleempje wat ik ooit met Trillian gehad heb ...
I'm just impersonating me...
Post Reply