DPC en BugTraq ontwikkelingen

TeamBVD Kroeg
Post Reply
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

DPC en BugTraq ontwikkelingen

Post by madman »

Het valt me op dat die russen de laatste tijd steeds meer flushen dan DPC, iemand een grafiekje van deze ontwikkelingen? Zou het uitzondering zijn of komen ze echt zo dichtbij?!?
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

ze komen echt zo dicht bij .. denk dat het maar weer tijd wordt om te assimileren of het limiet van die 30k per dag eraf te gooien :D
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

We krijgen pas een uitzondering op die limiet denk ik als onze dagelijkse output daar in de buurt gaat komen!
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Ik heb deze ff naar private gemoved, omdat deze grafiekjes eigenlijk 3 december in het "1 jaar RC5-72" topic op de tweakers.net frontpage gaan komen:

Totale output:
Image

Maandoutput:
Image

Verschil totaal:
Image

Verschil per maand:
Image

Zoals je ziet doen we per maand nog steeds meer, alleen is het nihil. Als ze de groei blijven voortzetten gaat het niet goed.
in deze grafiek zijn de Polen niet meegenomen, maar die gaan ineens ook al zo hard.

Als deze groei blijft voortduren ga ik er bij dnet op aandringen dat ze met nieuwe clients gaan komen die wel beveiligd zijn tegen cheaten, en de oude niet meer accepteren...

Er zijn vooral bij Polen enkele subteams waarvan de output wel errug verdacht is.
Post Reply