Race tegen Hardwareecke
-
mijn output is de laatste week met 300% verdubbeld, dat lijkt mij voldoende. als iedereen dat ff doet, hebben die duitsers geen schijn van kans.
o sorry mijn output was al zo laag, dat 300% een makkie is
o sorry mijn output was al zo laag, dat 300% een makkie is

Waarom geloven mensen niet dan een P100 met 64 MB en windows XP geen goede server kan zijn? ik heb het met eigen ogen gezien.... mijn eigen servertje...
-
Omdat deze mensen zo eerlijk zijn wordt het voor ons wel erg lastig om grote flushes goed te gaan praten..blimmel wrote:HWE gooit er even 45084 uit.....
27850 zijn het gevolg van een spaaractie en moeten er vanaf gehaald worden.
zie hier
...
Ik wil dan ook iedereen oproepen om de geplande grote flushes verspreid naar de server te sturen. Als je zelf een proxy hebt draaien bij Dsmarty of mij, kun je hier ff aangeven dat wij jou proxy ff moeten regelen zo dat het iig netjes bij de bvd proxy aankomt.
Nu hoor ik velen van jullie al zeggen "tja maar we hebben er een helepoos voor gespaard, wij gaan toch gewoon in 1 keer flushen".

Kortom: verspreid flushen aub!
dat vroeg ik mij ook al af:seiko wrote:En toch blijf ik erbij dat ze al een hele grote voorraad hebben. want het bestaat niet van bijna niks ineens naar een standaard output van 20+ K te gaan.
http://www.hwe-forum.de/index.php/topic ... l#msg72077
-
-
-
-
ben begonnen met 2 extra PIV, ondanks het feit dat collega's deze regelmatig uitzetten....
( en daarom vroeger de moeite niet nam om deze aan te slingeren, omdat achter m'n rug de pc weer uit werd gezet...nu zorg ik dat ik net iets later weg ga 's avonds....)
( en daarom vroeger de moeite niet nam om deze aan te slingeren, omdat achter m'n rug de pc weer uit werd gezet...nu zorg ik dat ik net iets later weg ga 's avonds....)
[url=http://www.teambrilsmurf.nl]hood[/url]