Nieuw member
Hier kan ik me wel bij aansluiten, alhoewel ik zelf dan wel via Trillian verbinding heb met ircFloppus wrote:We hebben al een paar keer geprobeerd een IRC kanaal levend te houden, maar tot nu toe niet met succes...therobber wrote:zit meer op irc eigelijk.
icq vind ik dan de op 1 na normaalste mssg client
Maar je bent natuurlijk altijd welkom om het te proberen
Vind het niet nodig om NOG een nieuwe member topic te openen dus bij deze... edwin en Outlaw gaan the cow collective versterken 
graas ze jongens

graas ze jongens

Last edited by Hemz on 10 Oct 2003, 20:02, edited 1 time in total.
Denk dat de risisco's sowieso niet zo groot zijn.. Mijne staat trouwens niet alleen uit 's nachts vanwege de stroomkosten.. Maar ook omdat ik er heilig van overtuigt ben dat dat geluid niet goed kan zijn voor je nachtrustFloppus wrote:netjes!
![]()
Maarreh; de stroomkosten verdien je terug op duurzaamheid van de systemen. Harddisks die telkens up en downspinnen lopen meer risico; bovendien is de stabiele temperatuur die aanwezig is door 24/7 aan staan goed voor de levensduur van hardware

En dan is mijn systeem nog 5x stiller dan een gemiddeld systeem...
It rocks... It's a rock...
Jah, en jij moet dus bijverwarmen.DKasemier wrote:Mijne staat trouwens niet alleen uit 's nachts vanwege de stroomkosten.Floppus wrote:Maarreh; de stroomkosten verdien je terug op duurzaamheid van de systemen.
Ik moet mijn slaapkamer dus warmhouden op elektrische energie. Dan heb ik de keus uit twee opties: Een apparaat die warmte genereert en een apparaat die warmte genereert. De ene kan geen D-net

Wat ik gekozen heb?! Wat denk je zelf?
En als je het dan nog koud hebt, gewoon een dual-proc kopenWhoCares wrote:Jah, en jij moet dus bijverwarmen.DKasemier wrote:Mijne staat trouwens niet alleen uit 's nachts vanwege de stroomkosten.Floppus wrote:Maarreh; de stroomkosten verdien je terug op duurzaamheid van de systemen.
Ik moet mijn slaapkamer dus warmhouden op elektrische energie. Dan heb ik de keus uit twee opties: Een apparaat die warmte genereert en een apparaat die warmte genereert. De ene kan geen D-netop (straalkachel) en de ander kan wel een d-net
op (PC).
Wat ik gekozen heb?! Wat denk je zelf?

Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
hallee Robber!!!!
Hier in het zuiden liggen we een beetje achter met forum lezen maar wil je ff van harte welkom heten bij TeamBVD !!!!
Ik ben gelijk aan jou al weer een tijdje van prive-spaarder naar het groepswerk overgestapt. Is toch leuker dan maar in je eentje aanmodderen
gelukkig !!!!
Hier in het zuiden liggen we een beetje achter met forum lezen maar wil je ff van harte welkom heten bij TeamBVD !!!!
Ik ben gelijk aan jou al weer een tijdje van prive-spaarder naar het groepswerk overgestapt. Is toch leuker dan maar in je eentje aanmodderen

Tilburgs Carnavals Motto 2012:
Ge wit ôot nôot nie
Ge wit ôot nôot nie