Teambvdgames.nl inside info - hulp gevraagd

De Chatroom
Brede P
Posts: 488
Joined: 17 Jun 2003, 18:01
Location: Vaassen
Contact:

Post by Brede P »

It's looking great...
Maar zoals Venomous al aangaf, is het misschien wel net zo gaaf om van die boog boven een soort balk te maken, dus de knoppen vullen tot de boog...en dan gewoon door kleurverschil de knoppen van de boog onderscheiden...
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Hij is wel mooi, maar is ie niet een beetje te rood?
iWaB
Posts: 971
Joined: 19 Jul 2003, 23:06

Post by iWaB »

Ziet er keurig uit ,, :*)

Ik vind het trouwens een heel goed idee om een site op te zetten tbv het online game. ^:^ ^:^

Zeer motiverend voor de team spirit , zeker tijdens de koude winterdagen.

al om al een mega goed plan ga zo door.. :*)
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

misschien kunnen we een clan opzetten bij de verschillende spellen ;)

Zo dat we de andere clans kunnen uitroeien ;)
Dus dan worden we niet alleen oppermachtig op het koe veld maar ook op het game veld.. en dan spellen we alleen op de voorwaarde... als wij winnen gaan jullie koetjes draaien voor teambvd :P
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Hehe we hadden wel een [BVD] Clan op clanbase, maar ik zie dat door te lange in-activity een andere groep de letters [BVD] gejat heeft (Binnenlandse Veiligheids Dienst)

Dus das wel balen. Niet dat je zoveel aan clanbase hebt overigens maargoed.
http://www.qsit.nl
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Beta 0.3, wel beter zo he,

/edit: oh ja "about" is 'onmouseover' -->

Image
http://www.qsit.nl
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Gaaf hoor
Nu op Mojito Custom :)
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Ziet er goed uit maar er valt nu zo'n heel rood stuk boven de knoppnen te zien nou zijn het nog beta's dus kan het beter worden maar dit valt me momenteel op met dit design.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

We zijn op de goede weg! Wilde je alleen Unreal er op zetten? (iig in het logo dan)?
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Alleen Unreal ? Nee, dat is meer als opvulling ofzo.

Er komen dus een aantal pull-down menu's met onder elk menu een vijftal opties ofzo. Zowieso per game een optie. Die menu's zijn text-based dus die kunnen ten aller tijde worden aangepast. Als er een extra server gebouwd kan worden dan wil ik inderdaad meerdere dedicated servers hosten.

In eerste instantie zat ik de denken aan UT, UT2003, C&C VPN (het boeltje wat nu al draait dus). Daarna (met extra server) eventueel MOHAA, RTCW en QUAKE III Arena. Ligt er ook een beetje aan hoeveel animo er voor deze games is.

Wat wel veel werk is; het bijhouden van alle modz, patches, maps updates e.d. dus het moet ook allemaal nog een beetje bij te houden zijn.

Gelukkig heb ik van Peter de beschikking gekregen tot een heleboel gb's aan (snelle ams-ix) webspace dus dat is niet zo'n probleem. Ik denk dat ik de plaatjes e.d. ook extern op mijn demon webspace ofzo ga hosten.

Verder zijn er al een hoop ideeën over de interactieve content. Bijvoorbeeld waar Majapro mee aankomt; (click-and-play hoewel dat enig scriptwerk zal vergen) maar ook een messagetracker in een soort guestbook style, newstracker, agenda/calender, polls, aantal hits/views/download stats, en een applet waarin je kunt zien wie (van de actieve gamers) er online is. (icq dll bijvoorbeeld). DKasemier geeft al aan dat hij wel wil pennen. Bijvoorbeeld reviews (van maps/bonus packs/nieuwe games) maken is daarbij een optie.

Wat ik ook wil gaan maken is een upload-button waarbij je direct je screenies van een game kan uploaden. Dit word dan online in een thumbnail-formpje gegoten en is dan direct beschikbaar. Soort online fotoboek maar dan voor screenshots. En wat dacht je van een Frag'o'meter ? Diegene die bewijst dat hij/zij een bepaald aantal FPH haalt komt in de stats terecht.

Nou ja al met al voorlopig nog genoeg werk. Ik verwacht in de loop van volgende week definitief de domein-naam-transfer rond te hebben incl DNS e.d. dus dan kan de boel misschien al 'live' in beta-vorm. De interactieve content is bijna allemaal zelf geprogged dus dat zal wat langer duren.
http://www.qsit.nl
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Oh ja beta 0.4

Sorry voor de crappy kwaliteit ik zit ergens anders via VPN/WebAccess te werken en heb alleen maar mspaint :(

Image
http://www.qsit.nl
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

kweet niet of het te maken heeft met paint maar ik zou de kleur van dropdown precies zelfde doen als de rest van de gele kleuren.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Hmm ja volgens mij kan die nog wel wat geler; thanx
http://www.qsit.nl
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

We want updatesss :P
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

We zijn nog met tests bezig. Donderdag zouden we er verder mee maarja dan geeft iemand ineens een feestje... ik zal geen namen noemen *uche* MADMAN *uche* maargoed de boel is dus enigzins vertraagd. Gisteren heb ik een testscriptje online gezet waarmee je UT servers kan querien. Dit is succesvol getest door Whocares, Hemz, Venomous en Marshal.
http://www.qsit.nl
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Image
Image
Image
Image
http://www.qsit.nl
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

Ziet er goedddd uit :D
hulde ^:^
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Ziet er inderdaad toppie uit :D
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

Hachy wrote:Gisteren heb ik een testscriptje online gezet waarmee je UT servers kan querien.
en met querien bedoel je dat je dan kan zien of er een server in de lucht is en op welk IP om te joinen etc?
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Ja en standaard staat dat ding op het IP van de UT server dus met die output kan ik direct op de frontpage laten zien welke map gespeeld word/welke players meedoen etc
http://www.qsit.nl
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

dus een scriptje ernaast die mijn Call of Duty servertje in de gaten houd moet ook kunnen > die draait op een iets gewijzigde quake 3 engine

Het lijkt me fantastisch; een avondje vrij? type de url en kijk waar nog een gaatje vrij is :) en join ^:^ (een onsite chat waar je dan kan typen waar jij in zit oid)
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

Majapro wrote:dus een scriptje ernaast die mijn Call of Duty servertje in de gaten houd moet ook kunnen > die draait op een iets gewijzigde quake 3 engine

Het lijkt me fantastisch; een avondje vrij? type de url en kijk waar nog een gaatje vrij is :) en join ^:^ (een onsite chat waar je dan kan typen waar jij in zit oid)
Heb jij een CoD server :D ^:^
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

>> topic back to normal :)
iWaB
Posts: 971
Joined: 19 Jul 2003, 23:06

Post by iWaB »

Komt er ook een High score lijst met de beste spelers ?
Bastardhost
Posts: 116
Joined: 15 Jun 2003, 10:35
Location: Hengelo OV
Contact:

Post by Bastardhost »

Ik hebbum vandaag mogen bewonderen, die site in al zijn pracht en roodtinten })

Er zit nog veel werk aan, maar de body die staat oogt toppie-doppie!!
Post Reply