Het grote TeamBVD Stats Topic
Alle eer aan BredeP
Ik heb nog geen reply, maar ik vermoed dat één van de PC's bij zijn ouders nog verkeerd stond ingesteld, waardoor die helemaal niet flushte...
Nu dus in 1 keer ff zowat 3300, en voortaan stabiel denk ik
Het zal wel zo rond deze 5K blijven hangen voor vandaag; ik heb ff de proxy dichtgegooid, om morgen eventueel nog wat te kunnen sturen mochten we een keer niet aand e 10K komen
ps, een groot deel van die 3300 zijn randoms, maar dat zal op dit moment nog niet zo'n probleem zijn

Ik heb nog geen reply, maar ik vermoed dat één van de PC's bij zijn ouders nog verkeerd stond ingesteld, waardoor die helemaal niet flushte...
Nu dus in 1 keer ff zowat 3300, en voortaan stabiel denk ik

Het zal wel zo rond deze 5K blijven hangen voor vandaag; ik heb ff de proxy dichtgegooid, om morgen eventueel nog wat te kunnen sturen mochten we een keer niet aand e 10K komen

ps, een groot deel van die 3300 zijn randoms, maar dat zal op dit moment nog niet zo'n probleem zijn

zo...
Proxy weer even opengezet... (vond dat we gisteren wel genoeg hadden)
1600 blokjes onderweg...
Die mijlpaal moet wel gaan lukken vandaag
en op naar dag #9 boven de 10K hopelijk...
Da's inclusief die 37K flush... als je die een beetje uitsmeert doen we op zijn minst sinds 13 oktober al 10K / dag...
Proxy weer even opengezet... (vond dat we gisteren wel genoeg hadden)
1600 blokjes onderweg...
Die mijlpaal moet wel gaan lukken vandaag

en op naar dag #9 boven de 10K hopelijk...
Da's inclusief die 37K flush... als je die een beetje uitsmeert doen we op zijn minst sinds 13 oktober al 10K / dag...