inkoopactie cdroms gevraagd
inkoopactie cdroms gevraagd
Is er iemand instaat om Platinum spindles te leveren voor dezelfde prijs als de vorige inkoopaktie? (€33)
Nu op Mojito Custom :)
-
-
nou zo duur vind ik ze echt niet hoor.. als je het er zelf ophaaltfanaat wrote:Weet je hoe duur die zijn?Webkabouter wrote:www.cdrwinkel.com?

[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
DSmarty wrote:Ja, ik heb nog, moet nog bij Cowboy ophalen, nog geen tijd gehad, ik haal ze morgen op.
Hoeveel heb je er nodig
wanneer is morgen.....dat bericht stamt van 11 oktober...tis nu de 27e....

Last edited by Cowboy on 28 Oct 2003, 09:27, edited 1 time in total.
en nog niet gehaald.....Cowboy wrote:DSmarty wrote:Ja, ik heb nog, moet nog bij Cowboy ophalen, nog geen tijd gehad, ik haal ze morgen op.
Hoeveel heb je er nodig
wanneer is morgen.....dat bericht stamt van 11 oktober...tis nu de 27e....
Dsmarty--> wil je ze nou wel of niet hebben......nee: dan kan je je geld terug krijgen en gaan ze naar een ander....
Fanaat--> wil je die bovengenoemde ander zijn??....
Kee Blimmel, samen delenblimmel wrote:Als Fanaat er 1 nodig heeft, hou ik me aanbevolen voor de andere spindelCowboy wrote:Dsmarty--> wil je ze nou wel of niet hebben......nee: dan kan je je geld terug krijgen en gaan ze naar een ander....
Fanaat--> wil je die bovengenoemde ander zijn??....

Nu op Mojito Custom :)
DSmarty--->he ongelooflijke trage slome......etc.....vandaag (donderdag 06-11-2003) is de laatste kans om die spindles af te halen, anders ga ik morgen de heren Fanaat en Blimmel verzoeken het geld over te maken en zal ik diezelfde morgen die handel afsturen naar hun adressen.
je kan evt hier en anders via mail je banknummer doorgeven....dan zal ik zien of ik dat geld zo rond mei 2004 op je rekening kan hebben....(tja ik pas mijn tempo natuurlijk wel aan aan de omstandigheden)
met vriendellijke groet
Roy
je kan evt hier en anders via mail je banknummer doorgeven....dan zal ik zien of ik dat geld zo rond mei 2004 op je rekening kan hebben....(tja ik pas mijn tempo natuurlijk wel aan aan de omstandigheden)
met vriendellijke groet
Roy
Chill.. relaxCowboy wrote:DSmarty--->he ongelooflijke trage slome......etc.....vandaag (donderdag 06-11-2003) is de laatste kans om die spindles af te halen, anders ga ik morgen de heren Fanaat en Blimmel verzoeken het geld over te maken en zal ik diezelfde morgen die handel afsturen naar hun adressen.
met vriendellijke groet
Roy

[bemoei-mode]
DSmarty had het er gisteravond over dat hij doodop was, hij had het erg druk gehad deze week ofzo. Dus misschien dat je hem nog een dagje moet geven...
[/bemoei-mode]