Dsmarty zat gisteren waar iedereen van jullie had moeten zitten! http://forum.dsmarty.com/viewtopic.php?t=579JJapie wrote:Chill.. relaxCowboy wrote:DSmarty--->he ongelooflijke trage slome......etc.....vandaag (donderdag 06-11-2003) is de laatste kans om die spindles af te halen, anders ga ik morgen de heren Fanaat en Blimmel verzoeken het geld over te maken en zal ik diezelfde morgen die handel afsturen naar hun adressen.
je kan evt hier en anders via mail je banknummer doorgeven....dan zal ik zien of ik dat geld zo rond mei 2004 op je rekening kan hebben....(tja ik pas mijn tempo natuurlijk wel aan aan de omstandigheden)
met vriendellijke groet
Roy![]()
[bemoei-mode]
DSmarty had het er gisteravond over dat hij doodop was, hij had het erg druk gehad deze week ofzo. Dus misschien dat je hem nog een dagje moet geven...
[/bemoei-mode]
inkoopactie cdroms gevraagd
nog een dagje.....flikker op....na 6 maanden..???.....voor iemand die om de hoek woont....ja op loopafstand (zelfs voor hem).....JJapie wrote: [bemoei-mode]
DSmarty had het er gisteravond over dat hij doodop was, hij had het erg druk gehad deze week ofzo. Dus misschien dat je hem nog een dagje moet geven...
[/bemoei-mode]
nee de tijd is voorbij....!!!!!!!
Dat weet ik dan weer niet...Cowboy wrote:nog een dagje.....flikker op....na 6 maanden..???.....voor iemand die om de hoek woont....ja op loopafstand (zelfs voor hem).....JJapie wrote: [bemoei-mode]
[/bemoei-mode]
nee de tijd is voorbij....!!!!!!!
Zal me er voortaan niet meer mee bemoeien

Spindles was ik zoiezo van plan om door te verkopen aan Fanaat op LAN overigens...
Dus, ik kan ze vrijdag ophalen na 19:00, of zondag na 19:00.
Als je zelf de boel voor een 2e keer wil verkopen... tsja... dat moet je zelf weten, maar dan moet je 1. De boel versturen, 2. Geld incasseren, 3. Geld van mij terugboeken...
Wat jij wil.
Dus, ik kan ze vrijdag ophalen na 19:00, of zondag na 19:00.
Als je zelf de boel voor een 2e keer wil verkopen... tsja... dat moet je zelf weten, maar dan moet je 1. De boel versturen, 2. Geld incasseren, 3. Geld van mij terugboeken...
Wat jij wil.
das gelul,...ik heb geen icq ontvangen....anders had ie wel in mijn logs gestaan.....excuus van offline is ook onzin, want dat wordt (als ik al offline was) afgeleverd bij het online komen.....DSmarty wrote:Was pas na tienen thuis gisteren, nog wel ff ICQ gestuurd, maar je was offline.
Vandaag kom ik ook pas na tienen thuis, vrijdag om 19:30 ongeveer.
je bent het gewoon weer es vergeten.....
...geeft niet...
...nogmaals je weet de deadline....!!!
vanavond niet gehaald betekent doorgeven van banknummer en spindles naar een ander.....