Maar ja what the fuck heb toch alleen pr0n om te sharen
3e TeamBVD LAN PARTY 15/16 november
bigjim wrote:en hoe werkt zoiets??? en gaan we dit allemaal doen of wordt t een soep zooitje van ftp's gedeelde mappen donkey share's etc
Ik hoop dat we 't allemaal gaan doen met DirectConnect(plusplus)
Er zijn publieke hubs (servers voor DirectConnect) zat. Bij installatie wordt er standaard al een lijst binnengehaald met publieke hubs.
Probeer 't ff uit over internet, dan hoef je op de LAN al niet meer te prutsen hoe alles werkt en wat je wel-of-niet met de settings kunt doen, maar kun je zodra je het IP nummer weet van de DC-hub aldaar direct beginnen met leechen.
Oh, BTW: Ik heb wel een minimale sharelimiet ingesteld. Van wel 1 kilobyte.
Hub creeren stelt geen reet voor als je het proggie eenmaal hebt. Unzippen, de .EXE file opzoeken en daarop dubbelklikkem. Wandel ff door wat settings heen en klaar.
Maar zoals hemz al zei. Er is al een hub voor de BVDLAN (Volgens mij al meer, want 't is zo simpel om op te zetten.)
Check anders dit topic ff voor wat meer info.
Maar zoals hemz al zei. Er is al een hub voor de BVDLAN (Volgens mij al meer, want 't is zo simpel om op te zetten.)
Check anders dit topic ff voor wat meer info.
hemz wrote:Het word zo druk bij jou met leechen... Jongens we hebben de oorzaak van de blauwe schermen gevondenseiko wrote:ik zal wel de enige zijn die door dit proggie op de lan een blauw scherm gaat krijgen
Maar ja what the fuck heb toch alleen pr0n om te sharen![]()
Hmmzzz zal dat het hem zijn
Nou dan moet ik ff vragen of ie zijn schijf wil meegevenMarshal wrote: Je neemt ook de Dwaas_NL pr0n database mee
zoals je kan lezen komen er 2 mensen alleen op zaterdag dan is er wel een plekje voor jou op zondag.Jojo wrote:Ik zag de Topic een beetje laat maar ik heb ook wel behoefde om te komen
keb alleen één probleem... ik kan alleen op zondag.. is daar bezwaar tegen?
ik ga nu ff vervoer en een pc regelen.. ik hoor het wel!
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter