Computerwinkels met goede service

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
JJapie
General MOD

Computerwinkels met goede service

Post by JJapie »

Waar vind je ze tegenwoordig nog?
Ik ben er dus naar op zoek, wilde eigenlijk bij paradigit bestellen ivm service, maar zij willen het moederbord dat ik wil niet leveren :|
De vraag is dus nu: waar koop ik m'n pc? De winkel moet wel óf in Arnhem óf in Utrecht zitten, en nog liever: in allebei...

In Arnhem heb je o.a. Paradigit, Funprice, Computerland en MyCom.
Paradigit valt dus af, van de service van Funprice heb ik geen idee, de service van Computerland is volgens mij ook erg slecht (tenminste, als ik ervaringen hoor van mensen om mij heen) en Mycom is vrij duur en ik heb geen idee hoe de service van die lui is..

Wat er allemaal in Utrecht zit weet ik niet, iig Paradigit, Computerland en MyCom..
GAEvakYD

Post by GAEvakYD »

Met de service van mycom ben ik uitermate tevreden. Echt een aanrader, kunnen computerland en funprice een puntje aan zuigen.

Al zijn ze soms wel makkelijk om die drie tegen elkaar tegen elkaar uit te spelen. :-p
Darkangel_NL

Post by Darkangel_NL »

ik heb een paar jaar bij vobis in hilversum gewerkt.... ik heb filmpjes van hoe het er aan toeging met andermans spullen.... geloof mij daar koop je nooit meer wat 8)
racoon

Post by racoon »

Mycom is wel goede zaak, als je daar je pc besteld heb je hem na ongeveer 3 dagen :)
BlackTux

Post by BlackTux »

Ik heb bij mycom een hd'tje gekocht. En toen ben
ik kei hard opgeligd. Ze vertelden me dat het een
10gb hd zou zijn met 7200 rpm. Maar was mooi
niet zo. IK HAAT ZE!
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL

** This File Should Not Be World Readable **

The open cow project pwd = "admin"

[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
Post Reply