HCC Dagen 2003
-
HCC Dagen 2003
Zoals waarschijnlijk iedereen hier op het forum al weet zijn de hcc dagen weer in aantocht....!
wie gaan er allemaal heen en wie gaan er een bepaald product aanschaffen...... en zo ja wat voor product(en)?
ik zelf ga voor:
lege cd's & dvd's
dvd doosjes en verder al het leuks wat ik graag wil hebben maar helaas geen geld voor heb...... maar ja kijken is ook leuk!
wie gaan er allemaal heen en wie gaan er een bepaald product aanschaffen...... en zo ja wat voor product(en)?
ik zelf ga voor:
lege cd's & dvd's
dvd doosjes en verder al het leuks wat ik graag wil hebben maar helaas geen geld voor heb...... maar ja kijken is ook leuk!
-
ik ga misschien maar niet met een reden. Nouja ik kan even kijken naar een harddisk, maar zolang gistron dr niet staat en alleen maar moeilijk dure winkels kan ik zelfs de verzendkosten niet meer uitsparen..
Alleen CTW was vorig jaar wel lachen, daar heb ik zwaar lopen handelen
Alleen CTW was vorig jaar wel lachen, daar heb ik zwaar lopen handelen

It rocks... It's a rock...
-
-
is voor mij 10 minuten fietseniWaB wrote:Veel te druk geworden en vergelijk de prijzen op de hcc eens met die van de internet shop of computerwinkel , tel er dan een het volgende bij op benzine of Openbaar vervoerskosten + parkeerkosten + hapje & drankje.
ik denk dat je in de winken of internet shop uiteindelijk goedkoper uit bent.