ik heb hem dan eindelijk

Check dit: http://www.uniform.nl/auto's.htm !!Libido78 wrote:
iemand ideeen voor een auto op mijn maat?>
tnx m8 en zaterdag ga ik wel 1 drinken jahZ-Rex wrote:Check dit: http://www.uniform.nl/auto's.htm !!Libido78 wrote:
iemand ideeen voor een auto op mijn maat?>
En uiteraard nogmaals gefeliciteerd.
Rijbewijs? --> daar moet op gedronken worden !!
Ikz al je zeggen, mijn zusje heeft onlangs een Renault twingo gekocht en natuurlijk heb ik dat ff getest. Dat die gast er met zijn 2meter 9 in past vind ik een wonder want ik zat echt klem in dat ding met me 2m03Lang over het hoofd gezien
Ook Auto Week maakt zich 'schuldig' aan het feit lange mensen over het hoofd te zien. Zo schrijft Jolle Wieringa uit Oppenhuizen: "In jullie autotests lees ik de vaak de opmerking van 'ik kan er met mijn 1,87 meter nog behoorlijk in zitten'. Zelf ben ik een autoliefhebber van 2,07 meter en zou graag wat meer informatie willen krijgen over de werkelijke zitruimte in de door jullie geteste auto's. Wat je bijvoorbeeld steeds vaker tegenkomt zijn van die enorme brede middenconsoles waar je been tegenaan geplakt zit. De nieuwe Opel Omega is daar een goed voorbeeld van. In zo'n auto zit iemand van 1,90 m 'heel behoorlijk', maar bij iemand van 2 meter of langer wordt de bloedsomloop naar zijn/haar been om zeep geholpen." Andere voorbeelden zijn de Audi 80 waar iemand met schoenmaat 47+ de koppeling matig kan bedienen en de Daewoo Nexia waar het rempedaal in dat geval onbruikbaar is. "Het is trouwens niet zo dat grote auto's automatisch geschikt zijn voor lange mensen. De Twingo daarentegen, is weer zeer geschikt voor de lange medemens. Mede daardoor hangt de keuze voor een nieuwe auto bij lange mensen vaak niet af van een gratis airco hier of 10 pk's daar, maar van de simpele vraag 'pas ik er wel in?'. Je kunt een Mazda 323 nog zoÂ’n prettige auto vinden, als je elke keer in z'n 3 moet wegrijden omdat de 1 en 2 ontoegankelijk zijn door je rechterbeen, is die pret snel voorbij."