Achjoh, is toch alleen maar relaxt als er meer vrije dagen zijn? Dat lijkt mij tenminste...
Niet dat ik veel te klagen heb over de afwezigheid van vrije tijd, aangezien ik m'n eigen werktempo en schema bepalen kan en dus ook gerust eens ff een weekje lekker helemaal niks doe... Maar toen ik nog in NL woonde, studeerde en werkte hadden er best wat meer vrije dagen mogen zijn hehe
Ik zit niet in nederland, woon al bijna 3 jaar in Bulgarije, maar ik heb een beetje 't gevoel dat men in NL een beetje overdrijft en op 'heksenjacht" is ofzo... Iedereen lijkt te doen alsof er opeen de laatste paar jaar meer "problemen" zijn, hetgeen denk ik niet zo is, alleen nu wel volledig in het nieuws...
Wij Nederlanders zijn, in vergelijking met sommige andere landen en culturen, BEHOORLIJKE AZIJN PISSERS... terwijl we ook bijzonder gemakkelijk omslaan als er opeens iets goeds gebeurd...
Neem 't NL elftal... eerst kankert iedereen, en opeens als ze scotland inmaken is opeens iedereen plots vergeten wat ze eerst aan 't zeiken waren en is men plots heel erg tevreden...
Nu is critisch zijn niet slecht... ook een positivo zijn is geen probleem, maar maak dan een keuze... Wij Nederlanders lijken wel alsof we geen beslissingen nemen kunnen en dan maar hopen dat via overleg een meerderheid besluiten zal wat 't beste is, dan kunnen we tenminste lekker zeiken... is er niks te zeiken, dan verzinnen we wel wat, nietwaar?
Nu schreef ik al dat ik al een tijdje in het buitenland woon. Ik volg elke dag wel alle nieuws programma's (heb sataliet tv met o.a. alle NL kanalen), alles wat met nieuws te maken heeft wil ik weten... ook op internet lees ik nog wel eens wat na. Natuurlijk zit ik dus niet in NL en zit er dus niet bovenop. Maar als je in een land woont als Bulgarije waar de heleboel min of meer in de "shit ligt", dan ga je wat je in NL als vanzelfsprekend of soms zwaar kut vond toch wel erg warderen!
Maargoed... genoeg geloeit!
Gegroet mijn beste Medelanders en Nederlandse Azijn pissers
DaFDu
(BG OXport)
I'm just impersonating me...