goed dan doen we dat

ook niet want BVD houdt zich aan de afspraken binnen DPC, daarom verdeln we het de laatste tijd soms over 2 á 3 dagenHitmanWVU wrote:Wel als de blokjes die geflushed worden niet opgespaard zijntherobber wrote:wij mogen als subteam toch niet meer flushen dan 30k anders gaat dnet zeiken.
Hmm als ik een bedrijf zou assimileren die 30k per dag zou doen dan gaan we elke dag over de 40k heen. Dit is geen probleem want die blokjes zijn niet ouder dan 2 weken dus zijn alle blokjes nog gecached bij dnet. Hierdoor hebben de servers bij dnet niet zoveel problemen met het verwerken van deze blokken.Libido78 wrote:ook niet want BVD houdt zich aan de afspraken binnen DPC, daarom verdeln we het de laatste tijd soms over 2 á 3 dagenHitmanWVU wrote:Wel als de blokjes die geflushed worden niet opgespaard zijntherobber wrote:wij mogen als subteam toch niet meer flushen dan 30k anders gaat dnet zeiken.
*ZUCHT* is het nu zo moeilijk
btw ik ga slapen, he tis laat genoeg
lees je wel alles?HitmanWVU wrote:Hmm als ik een bedrijf zou assimileren die 30k per dag zou doen dan gaan we elke dag over de 40k heen. Dit is geen probleem want die blokjes zijn niet ouder dan 2 weken dus zijn alle blokjes nog gecached bij dnet. Hierdoor hebben de servers bij dnet niet zoveel problemen met het verwerken van deze blokken.Libido78 wrote:ook niet want BVD houdt zich aan de afspraken binnen DPC, daarom verdeln we het de laatste tijd soms over 2 á 3 dagenHitmanWVU wrote: Wel als de blokjes die geflushed worden niet opgespaard zijn
*ZUCHT* is het nu zo moeilijk
btw ik ga slapen, he tis laat genoeg
Toch?