Sorry, maar dat lees je dan toch echt verkeerd: Er zijn mensen voor en mensen tegen ja. Dus moeten we zorgen dat we het samen een kunnen worden met een setje regels.MMXMMX wrote:Oke this wel duidelijk
Er is te veel tegen das jammer maar het is niet anders .
Elke dag onderaan in de stats ?
Webbie's regels zijn wat mij betreft wel ongeveer owkee.
Ons subteampje bestaat uit een aantal geregde members. Majapro, BigJim, Dromer, Charming, Fallen Angel, Fanaat, Bollo (wie vergeet ik?) De individuele leden proberen natuurlijk zoveel mogelijk pc's te assimileren bij familie, vrienden en kennissen.
Ons subteampje bestaat uit een aantal geregde members. Majapro, BigJim, Dromer, Charming, Fallen Angel, Fanaat, Bollo (wie vergeet ik?) De individuele leden proberen natuurlijk zoveel mogelijk pc's te assimileren bij familie, vrienden en kennissen.
Nu op Mojito Custom :)
Ik snap dat niet hoor, het gaat er toch om dat TEAMBVD hoog in de stats bij dpc staat???? Het is toch niet zo vreselijk belangrijk dat je binnen teambvd hoog staat. Anders kunnen mensen wel subteams binnen bvd gaan maken en dan binnen die subteams WEER subteams om binnen dat subteam van bvd hoog te staan ( jaja het wordt een beetje complex:) ).[BVD]Webgnome wrote:madman wrote:Ik vind de oplossing zoals door floppus genoemd wel ok, ook al ben ik er zelf absoluut geen voorstander van. Daarom wil ik de volgende regels voorstelleen mbt. sub-teams.
* Er is spraken van een subteam als er 2 of meer op het forum geregistreerde members flushen onder 1 naam in de stats
agree
* Het doel van een subteam is het vergroten van de concurentie tussen de leden van het subteam of om praktische redenen
agree
* forum- en statsmembers mogen geen andere subteams joinen
Waarom niet? Als iemand in de stats nogal laag staat denk aan bijv. lizard en hij wil een sub-sub team joinen dan mag dat dus niet?
* Subteams mogen niet fuseren
ook niet als een sub-sub team onderaan de stats staat voor een bepalde periode?
* Op het forum mag geen reclame worden gemaakt voor sub-teams, m.u.v een link in je sig of zo
i agree
Als jullie het hier mee eens zijn dan zullen we het opnemen in de faq. We kunnen je niet dwingen om je hier aan te houden, daarom zou het moeten worden gezien als een 'Gentlemen's agreement'
Zorg dan gewoon dat heel je familie mee gaat grazen. Wat een bull allemaal zeg

Ik ben het met je eens dat het hoofdzaak is dat TeamBVD hoog in de stats staat. Ik zie daarbij echter wel de mogelijke stimulans en motivatie voor mensen die op zichzelf niet veel vooruitzichten (denken te) hebben op meer output.
Soms kan het samenwerken met een paar anderen met wie je stats en een site opzet motiverend werken. Niet eens zozeer omdat je dan een subteam bent, alswel dat je op dat moment met mensen met gezamelijke interesses actief ergens mee bezig bent.
Daarnaast is er het punt van hierarchie (en dan niet in de zin van status). TeamBVD zou zonder subverdeling dusdanig groot zijn, dat het gevoel van eenheid soms moeilijk vast te houden kan zijn. Als er dan een stukje extra communicatie en betrokkenheid binnen een subteam is, verkleint dat de kans op uitvallen van leden / verlies van interesse.
Lets face it: TeamBVD is begonnen als DC team, en dat zal ook altijd de core zijn, maar inmiddels zijn er gewoon een heleboel nevenactiviteiten die ook de eenheid vergroten. Met een team van onze grootte kan je verwachten dat dan clustering van interesses plaatsvindt en dat niet iedereen meer iedereen kent.
Al met al zijn we toch het grootste team van DPC
(bij de weg; dat ik subsubteams als een positief iets zie neemt niet weg dat ik de reden van onderaan staan niet echt zinnig vind. De mate van interesse is hierin het meest bepalend denk ik... IEDEREEN kan nog wel iemand verzinnen waar die een koe achter kan laten, de vraag is alleen of mensen die 5 minuten moeite willen doen denk ik)
Soms kan het samenwerken met een paar anderen met wie je stats en een site opzet motiverend werken. Niet eens zozeer omdat je dan een subteam bent, alswel dat je op dat moment met mensen met gezamelijke interesses actief ergens mee bezig bent.
Daarnaast is er het punt van hierarchie (en dan niet in de zin van status). TeamBVD zou zonder subverdeling dusdanig groot zijn, dat het gevoel van eenheid soms moeilijk vast te houden kan zijn. Als er dan een stukje extra communicatie en betrokkenheid binnen een subteam is, verkleint dat de kans op uitvallen van leden / verlies van interesse.
Lets face it: TeamBVD is begonnen als DC team, en dat zal ook altijd de core zijn, maar inmiddels zijn er gewoon een heleboel nevenactiviteiten die ook de eenheid vergroten. Met een team van onze grootte kan je verwachten dat dan clustering van interesses plaatsvindt en dat niet iedereen meer iedereen kent.
Al met al zijn we toch het grootste team van DPC

(bij de weg; dat ik subsubteams als een positief iets zie neemt niet weg dat ik de reden van onderaan staan niet echt zinnig vind. De mate van interesse is hierin het meest bepalend denk ik... IEDEREEN kan nog wel iemand verzinnen waar die een koe achter kan laten, de vraag is alleen of mensen die 5 minuten moeite willen doen denk ik)
met zoveel moet je meer kunnen dan nog geen 500 wu's per dagfanaat wrote:Webbie's regels zijn wat mij betreft wel ongeveer owkee.

[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Maar niet alles draait 24/7 en er wordt nog wel iets meer gedaan dan grazenLibido78 wrote:met zoveel moet je meer kunnen dan nog geen 500 wu's per dagfanaat wrote:Webbie's regels zijn wat mij betreft wel ongeveer owkee.
Ons subteampje bestaat uit een aantal geregde members. Majapro, BigJim, Dromer, Charming, Fallen Angel, Fanaat, Bollo (wie vergeet ik?) De individuele leden proberen natuurlijk zoveel mogelijk pc's te assimileren bij familie, vrienden en kennissen.;);)

Nu op Mojito Custom :)
idd ik vind ook dat we geen spelletjes meer mogen spelen totdat we NC voorbij zijnfanaat wrote:Maar niet alles draait 24/7 en er wordt nog wel iets meer gedaan dan grazenLibido78 wrote:met zoveel moet je meer kunnen dan nog geen 500 wu's per dagfanaat wrote:Webbie's regels zijn wat mij betreft wel ongeveer owkee.
Ons subteampje bestaat uit een aantal geregde members. Majapro, BigJim, Dromer, Charming, Fallen Angel, Fanaat, Bollo (wie vergeet ik?) De individuele leden proberen natuurlijk zoveel mogelijk pc's te assimileren bij familie, vrienden en kennissen.;);)
[RECLAME BLOK]
JOIN SUB-SUB-TEAM flipflap
Gezellig grazen, assimileren en vrijwillig blokjes afstaan ter hogere ere van het sub-sub-team.
[/RECLAMEBLOK]
ps
Naamswijziging van het sub-sub-team komt niet ter sprake i.v.m. de reeds bestaande bekendheid en de prettige bijkomstigheid van de gelijkenis met mijn nick!
Gaan we spammen ja
edited bij Fanaat
JOIN SUB-SUB-TEAM flipflap
Gezellig grazen, assimileren en vrijwillig blokjes afstaan ter hogere ere van het sub-sub-team.
[/RECLAMEBLOK]
ps
Naamswijziging van het sub-sub-team komt niet ter sprake i.v.m. de reeds bestaande bekendheid en de prettige bijkomstigheid van de gelijkenis met mijn nick!
Gaan we spammen ja

Mee eensFloppus wrote:Ik ben het met je eens dat het hoofdzaak is dat TeamBVD hoog in de stats staat. Ik zie daarbij echter wel de mogelijke stimulans en motivatie voor mensen die op zichzelf niet veel vooruitzichten (denken te) hebben op meer output.
Al met al zijn we toch het grootste team van DPC![]()

Ik wilde het zelf niet ter sprake brengen maar het motiveerd gewoon wel als je met een paar man een keer wel het verschil kan maken en dat komt BVD alleen maar ten goede .
Ik hoop dat we allen op 1 lein kunnen komen want dat is denk ik wel een must voor dit .
MMXMMX
Ik heb een idee! laten we met z'n allen een subteam gaan starten! dan staan we met z'n allen bovenaan in de bvdstats!!!!!!!
Of nee, nog beter, laten we met alle RC5 teams op de wereld samen gaan, dan staan we ALLEMAAL bovenaan!!!!!!
disclaimer: op het moment dat dhr. remsie deze posting deed was ie niet helemaal bij z'n positieve, hij is dan ook ontoerekeningsvatbaar verklaard
.
Of nee, nog beter, laten we met alle RC5 teams op de wereld samen gaan, dan staan we ALLEMAAL bovenaan!!!!!!

disclaimer: op het moment dat dhr. remsie deze posting deed was ie niet helemaal bij z'n positieve, hij is dan ook ontoerekeningsvatbaar verklaard

MMXMMX:
Het leven gevuld met zware issues. Dood, ziekte, honger, oorlog, PVDA, Balkenende, etc. Zeker als het dan over iets triviaals gaat als WU's en samenstellingen van sub-sub-teams hoop ik niet dat je het me kwalijk neemt als ik daar luchtig mee om ga.
Als je mijn posts hier leest, dan lijkt het mij dat je daar uit kunt halen dat ik in principe geen voorstander ben van het voorstel, maar dat het voor mij ook zeker geen halszaak is. Dit heeft niets te maken met belachelijk maken.
Ik vind het zeer spijtig dat je het zo ervaren hebt, maar hoop dat ik met deze toelichting dat gevoel weg heb genomen.
Het leven gevuld met zware issues. Dood, ziekte, honger, oorlog, PVDA, Balkenende, etc. Zeker als het dan over iets triviaals gaat als WU's en samenstellingen van sub-sub-teams hoop ik niet dat je het me kwalijk neemt als ik daar luchtig mee om ga.
Als je mijn posts hier leest, dan lijkt het mij dat je daar uit kunt halen dat ik in principe geen voorstander ben van het voorstel, maar dat het voor mij ook zeker geen halszaak is. Dit heeft niets te maken met belachelijk maken.
Ik vind het zeer spijtig dat je het zo ervaren hebt, maar hoop dat ik met deze toelichting dat gevoel weg heb genomen.
niet zo overhit reageren mensen, nu serieus anders lullen jullie maar verder op msn/icq/irc
volgens mij is er al besloten dat het kan/mag subteam vormen
ik zou zeggen, mensen die daat trek in hebben post dat hier en vanuit daar kan je onderling contact leggen
lijkt me prima zo
volgens mij is er al besloten dat het kan/mag subteam vormen
ik zou zeggen, mensen die daat trek in hebben post dat hier en vanuit daar kan je onderling contact leggen
lijkt me prima zo