Hoe kom ik van de volgende virusmelding af?
Hoe kom ik van de volgende virusmelding af?

[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
-
Lomp foutje? dat is nog zacht uitgedrukt. Ik zou niet weten waarom ze het als een trojan horse hebben bestempeld. Want het maffe is dat als je erop klikt om te zien wat voor virus het is (Welk paard) dan zegt men dat niet.. wat bij andere virussjes toch wel het geval is..
ZEER slordige fout
maar ja anyhoe.. zoals dkasemier zegt.. just delete it. is aleen maar een dos toepassing (Dacht ik)
ZEER slordige fout

maar ja anyhoe.. zoals dkasemier zegt.. just delete it. is aleen maar een dos toepassing (Dacht ik)
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Ik zou zeggen kijk hier ff 

Hmmzzzz
Ik had dus blijkbaar een aantal echte virussen op het netwerk op kantoor. Ik draaide op kantoor tussen de 160-200 WU's per dag. Net zag ik dat de dagscore vandaag ruim erboven zal gaan eindigen. Hoor ik net van mijn systeembeheerder dat hij op een aantal computers virussen aangetroffen had (ondanks de aanwezige virusscanners) en vliegt de dagscore omhoog.
Kunnen we mooi op de dagelijkse output controleren of er virussen op de pjoeters zitten
Ik had dus blijkbaar een aantal echte virussen op het netwerk op kantoor. Ik draaide op kantoor tussen de 160-200 WU's per dag. Net zag ik dat de dagscore vandaag ruim erboven zal gaan eindigen. Hoor ik net van mijn systeembeheerder dat hij op een aantal computers virussen aangetroffen had (ondanks de aanwezige virusscanners) en vliegt de dagscore omhoog.
Kunnen we mooi op de dagelijkse output controleren of er virussen op de pjoeters zitten

Zonder gekheid, maar dat is altijd één van mijn argumenten als mensen vragen wat ze eraan hebben
Daarnaast heb ik het ook al eens meegemaakt dat de
verspreiding van een virus tegenhield omdat dat virus blijkbaar nog idler draaide dan de koe en dus geen CPU power kreeg 
Het heeft ook al 3 mensen de ergernis van een doorgebrande processor bespaard omdat de koeler net niet 100% gemonteerd zat en dat bij normaal windows-gebruik niet naar voren kwam.

Daarnaast heb ik het ook al eens meegemaakt dat de

Het heeft ook al 3 mensen de ergernis van een doorgebrande processor bespaard omdat de koeler net niet 100% gemonteerd zat en dat bij normaal windows-gebruik niet naar voren kwam.
McAfee geeft van dnetc.exe aan dat het om het 'proxy-distr'-virus gaat: om de site van McAfee staat niets over dat virus...