Cod Dedicated @ Teambvdgames.nl alive and kicking again !!
-
Ik denk dat dat vooral komt omdat ik al bijna 3 jaar een game/mod speel waar in ik moet aimen met rechtermuisknop, en ook tactische moet spelen.ReMSie wrote:Die Albino dude , is idd irritant goed

En tja snipers die "campen" hoort er idd bij, soms irritant maar als je beetje slim speelt kan je ze makkelijk hebben.
En echt campen kunnen snipers nu ook niet vanwege kill cam.

En straks in nieuwe patch wordt snipen wat moeilijker en kan je ook niet meer zo bunny-hoppen.
ff een technische mededeling COD hangt zelfde probleem als laatst volgend moi

Last edited by SnippeS on 17 Dec 2003, 22:19, edited 1 time in total.
-
-
totale onbekende gozers en ze zij zeer irri omdat ze bijna all;een berecourt willen spelen. in deze map gebruiken de tacktiek van samenblijven met 3 man, met 2 snipers en 1 machinegeweer.Freykling wrote:ok, en wie zijn die vervloekte [SCG] gasten ? die zijn best wel goed...
in overleg met hachy is besloten om het iig toe te laten (hoe meer zielen des te meer kils, maar we zullen zien in de toekomst.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-
Hmmm misschien wel leuk wat extra kerel die goed spelen, maar eigenlijk liever niet, heb liever dat jullie kippenvel krijgen als ik de server binnen kom. 
Och zie het al, van die idioten die alleen snipen, omdat dat ding zo krachtig is, bah. Ik blijf snipen haten totdat die nieuwe patch is gereleased.

Och zie het al, van die idioten die alleen snipen, omdat dat ding zo krachtig is, bah. Ik blijf snipen haten totdat die nieuwe patch is gereleased.