UT - Levels - Gewenst?
UT - Levels - Gewenst?
Nou zaten ik en misterE vorige week een beetje te kloten met de UnrealEd. Ik heb daar al enig leveltjes in het verleden mee gebouwd. Alleen nu zaten we zo eens wat te fantaseren om een leuk BVD
leveltje in elkaar te flanzen. Alleen volgende vragen.
A. Is daar intresse voor?
B. Voor welke Unreal (dus ut of 2003) moeten we het bouwen.
C. En heeft unreal2 the awakening dezelfde editor als 2003. Versie 3.0 dus.
Nou als jullie zoiets hebben van we willen het er zo uilaten zien,
dan kunnen wij eens onze creativiteit kwijt .
leveltje in elkaar te flanzen. Alleen volgende vragen.
A. Is daar intresse voor?
B. Voor welke Unreal (dus ut of 2003) moeten we het bouwen.
C. En heeft unreal2 the awakening dezelfde editor als 2003. Versie 3.0 dus.
Nou als jullie zoiets hebben van we willen het er zo uilaten zien,
dan kunnen wij eens onze creativiteit kwijt .
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
Goed idee !
UT wordt vele malen meer gespeeld dan UT2K3 dus begin maar vast met editen. Anyway Bastard had als idee het nummer van Nena & Kim Wilde als muziek te gebruiken, moet je alleen weer iemand vinden die goed met ScreamTracker / Fasttracker e.d. overweg kan, dan kan ik er wel weer .umx files van maken.
UT wordt vele malen meer gespeeld dan UT2K3 dus begin maar vast met editen. Anyway Bastard had als idee het nummer van Nena & Kim Wilde als muziek te gebruiken, moet je alleen weer iemand vinden die goed met ScreamTracker / Fasttracker e.d. overweg kan, dan kan ik er wel weer .umx files van maken.
http://www.qsit.nl
-
- Posts: 116
- Joined: 15 Jun 2003, 10:35
- Location: Hengelo OV
- Contact:
Oke ik had wat ideeen mischien kunnen jullie me helpen.
Een 256X256 Texture (dus bmp)
- Gras
- Lucht (maak ik wel bewegend)
- Foto;s van bvders (die plaats ik op glas)
16x16 voor koetjes movers die ik door het level plaats.
en bvd logo, mooie althans, kan iemand hiervoor zorgen?
Een 256X256 Texture (dus bmp)
- Gras
- Lucht (maak ik wel bewegend)
- Foto;s van bvders (die plaats ik op glas)
16x16 voor koetjes movers die ik door het level plaats.
en bvd logo, mooie althans, kan iemand hiervoor zorgen?
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
-
- Posts: 29
- Joined: 25 Nov 2003, 10:27
- Location: Breda
- Contact:
Re: UT - Levels - Gewenst?
Mister E? Het wordt tijd dat jullie eens wat meer tijd aan jullie werk gaan besteden jongens, dit kan niet lang nog zo doorgaanEMS2CREW wrote:Nou zaten ik en misterE vorige week een beetje te kloten met de UnrealEd. Ik heb daar al enig leveltjes in het verleden mee gebouwd. Alleen nu zaten we zo eens wat te fantaseren om een leuk BVD
leveltje in elkaar te flanzen. Alleen volgende vragen.
A. Is daar intresse voor?
B. Voor welke Unreal (dus ut of 2003) moeten we het bouwen.
C. En heeft unreal2 the awakening dezelfde editor als 2003. Versie 3.0 dus.
Nou als jullie zoiets hebben van we willen het er zo uilaten zien,
dan kunnen wij eens onze creativiteit kwijt .
Ol Rajts Rizurft
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
Nou we zijn nu het in 1 aan het bouwen. Het wordt een Hollands UT leveltje. Maar goed. Het makelijker te importeren van 2.0 naar 3.0 omdat je met nieuwe c+ scripts zit achter de actors. En anders doet ie weer zo lastig.
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]