TeamBVD vs Noizy Cows (Bijgewerkt op 8 januari)
Aha zo zit dat dusFlipFlap wrote:Gisteren is er vrij veel op onze proxy geflusht. En voor zover ik weet wordt ergens in de loop van de dag 1x onze proxy geleegd. Groot deel van gisteren is pas daarna op onze proxy terecht gekomen.

Dus we hebben kans dat we vandaag een flinke score halen en dat dan morgen in de hitparade terug zien ?
MMXMMX
hij flushed volgensmij maar max 15000??MMXMMX wrote:Aha zo zit dat dusFlipFlap wrote:Gisteren is er vrij veel op onze proxy geflusht. En voor zover ik weet wordt ergens in de loop van de dag 1x onze proxy geleegd. Groot deel van gisteren is pas daarna op onze proxy terecht gekomen.
Dus we hebben kans dat we vandaag een flinke score halen en dat dan morgen in de hitparade terug zien ?
floppus jij weet ook niet ong wat elite hackers aan blokjes heeft..
wellicht dat mijn flushes komende 2 weken minder zijn i.v.m verhuizing server park op m'n werk. elk pctje krijgen wel minimaal 2000 blokjes voor die 2 weken
Grtzzz
Rob
http://www.getztuning.nl
Rob
http://www.getztuning.nl
-
Het moge duidelijk zijn dat dit inderdaad niet gewenst is!
Ik ben daar ook behoorlijk pissed geweest, daar er duidelijk in de FAQ staat dat men niet meer dan 30K moet flushen, en niet langer moet sparen dan 2 weken.
Ze claimen dat dat laatste niet bekend was, en dat anderen zich daar ook niet aan hielden (waar ze deels gelijk in hebben, maar het wordt weer steeds gekker, en dan ga je er op een gegeven moment toch wat van zeggen)
Uiteindelijk (omdat ze toch niet wilden stoppen met sparen) is er dan maar afgesproken dat dit de laatste keer was, en dat ze zich voortaan aan de regels zullen houden.
nogmaals: het mag dus *NIET*!
Ik ben daar ook behoorlijk pissed geweest, daar er duidelijk in de FAQ staat dat men niet meer dan 30K moet flushen, en niet langer moet sparen dan 2 weken.
Ze claimen dat dat laatste niet bekend was, en dat anderen zich daar ook niet aan hielden (waar ze deels gelijk in hebben, maar het wordt weer steeds gekker, en dan ga je er op een gegeven moment toch wat van zeggen)
Uiteindelijk (omdat ze toch niet wilden stoppen met sparen) is er dan maar afgesproken dat dit de laatste keer was, en dat ze zich voortaan aan de regels zullen houden.
nogmaals: het mag dus *NIET*!