[RC5-72] Nieuwe Flushrichtlijnen

TeamBVD Kroeg
Locked
Floppus
Global MOD

[RC5-72] Nieuwe Flushrichtlijnen

Post by Floppus »

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/855828

Commentaar is natuurlijk welkom :)

(Dsmarty, zou jij die richtlijnen in de FAQ willen opnemen? eventueel ook doorlinken naar WDO, daar staan ze ook)
MMXMMX

Post by MMXMMX »

LoL niet langer sparen dan 2 weken daar zullen dan een paar hier binnen bvd niet blij mee zijn :)

Er zijn hier wel mensen die langer sparen dan 2 weken .

Maar ja hoe dan ook regels zijn er om gebroken te worden zij mijn moeder altijd :)

We gaan het zien .
MMXMMX
DSmarty
Site Admin

Re: [RC5-72] Nieuwe Flushrichtlijnen

Post by DSmarty »

Floppus wrote:http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/855828

Commentaar is natuurlijk welkom :)

(Dsmarty, zou jij die richtlijnen in de FAQ willen opnemen? eventueel ook doorlinken naar WDO, daar staan ze ook)
FAQ - Ja
Doorlinken - Nee

Maar Tnet is down momenteel door kapotte Atlas.
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

MMXMMX wrote:LoL niet langer sparen dan 2 weken daar zullen dan een paar hier binnen bvd niet blij mee zijn :)

Maar ja hoe dan ook regels zijn er om gebroken te worden zij mijn moeder altijd :)

We gaan het zien .
Niet langer dan 2 weken sparen was eigenlijk altijd al een regel. De prioriteit van regels is alleen verplaatst van de hoeveelheid naar de periode van sparen.

En sorry dat ik het zeg, maar deze reactie, net als die op GoT laatst, komt gewoon héél erg verkeerd over. Teksten als "ik mág het niet goedkeuren natuurlijk" en "regels zijn er om gebroken te worden" kan ik echt niet waarderen.

Als ik dan op GoT reply dat je baldadig overkomt, vergelijkbaar met het hardstikke tof vinden van aftrappen van prullebakken e.d. dan ben je ineens gepikeerd, en is het niet leuk dat ik dat zeg.

Hoe "leuk" denk je dat de mensen die er een hoop tijd en energie in stoppen om dit hele project mogelijk te maken jou standpunten vinden?
Het is niet bedoeld om jou te pesten, maar om te zorgen dat het project geen problemen ondervindt.
madman
2nd Admin

Post by madman »

Als je met een grote groep mensen dingen gaat doen dan heb je regels nodig om dat in goede banen te lijden! Als je er dan aan mee wilt doen, moet je je wel aan die regels houden! De uitspraken die jij doet MMxMMx kunnen in dit verband ECHT NIET!

Ik (en ik denk dat ik ook wel namens de rest spreek) hoop dan ook dat je die woorden wilt terug nemen en de regels accepeert zo als ze zijn!
blimmel
Special MOD

Post by blimmel »

lijken mij heldere regels :Y)

jammer dat we maar 10 dagen mogen sparen ;)
[BVD]Webgnome

Post by [BVD]Webgnome »

ik denk dat mxje best wel een beetje een grapje maakt met die laatste zin althans zo vat ik hem op. Hij heeft natuurlijk wel eenpunt omdat er best mensen zijn die dat niet kunnen halen.. maar ja daar staat dan weer tegenover dat het 2 weken is tenzij het niet anders kan..

problem solved :D
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
MMXMMX

Post by MMXMMX »

madman wrote:Als je met een grote groep mensen dingen gaat doen dan heb je regels nodig om dat in goede banen te lijden! Als je er dan aan mee wilt doen, moet je je wel aan die regels houden! De uitspraken die jij doet MMxMMx kunnen in dit verband ECHT NIET!

Ik (en ik denk dat ik ook wel namens de rest spreek) hoop dan ook dat je die woorden wilt terug nemen en de regels accepeert zo als ze zijn!
Hoe kom je der bij dat ik de nieuwe regels niet accepteer ?

Ik spaar nooit en ik heb maar 1 pc en dus zullen de regels voor mij geen belemmering zijn en dus maakt het allemaal niks voor mij uit .

Mijn posting was in het algemeen bedoeld . Ik weet hoe mensen zijn en ik weet ook dat er regels zijn die worden overtreden in het algemeen en ik weet ook dat niemand daar wat aan kan doen .
En dan gaan wij in nederland gedogen .

Ik heb mijn posting afgesloten met WE GAAN HET WEL ZIEN ik bedoelde daar mee dat ik er weinig vertrouwen in heb dat men zich nu ineens wel aan de nieuwe regels gaat houden .

Moeilijk hoor pfffffffffffffffff je moet over mijn postings altijd ff wat langer nadenken en dan pas reageren .
MMXMMX
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

MMXMMX wrote: Moeilijk hoor pfffffffffffffffff je moet over mijn postings altijd ff wat langer nadenken en dan pas reageren .
Volgens mij bedoel je dat je eigenlijk eens wat langer zou moeten nadenken voordat je reageert?
...en ik weet ook dat niemand daar wat aan kan doen .
Daar vergis je je behoorlijk menneke! En TeamBVD zal niet degene zijn die dat gaat ondervinden.
MMXMMX

Post by MMXMMX »

Floppus wrote:
MMXMMX wrote:LoL niet langer sparen dan 2 weken daar zullen dan een paar hier binnen bvd niet blij mee zijn :)

We gaan het zien .
Niet langer dan 2 weken sparen was eigenlijk altijd al een regel. De prioriteit van regels is alleen verplaatst van de hoeveelheid naar de periode van sparen.

En sorry dat ik het zeg, maar deze reactie, net als die op GoT laatst, komt gewoon héél erg verkeerd over. Teksten als "ik mág het niet goedkeuren natuurlijk" en "regels zijn er om gebroken te worden" kan ik echt niet waarderen.

Als ik dan op GoT reply dat je baldadig overkomt, vergelijkbaar met het hardstikke tof vinden van aftrappen van prullebakken e.d. dan ben je ineens gepikeerd, en is het niet leuk dat ik dat zeg.

Hoe "leuk" denk je dat de mensen die er een hoop tijd en energie in stoppen om dit hele project mogelijk te maken jou standpunten vinden?
Het is niet bedoeld om jou te pesten, maar om te zorgen dat het project geen problemen ondervindt.
Wat is er mis met 2 meningen hebben ?

Dat heeft balken ende tog ook ?

Hij is tegen de oorlog omdat de partij tegen is maar hij voor de oorlog als je het hem in het privee vraagt ja tog ?
(voorbeeldje)

Dus als ik zeg ik mag het niet goedkeuren wat EH doet dan ben ik voor dit team correct bezig en doe ik niks verkeerd lijkt mij ?

Wat had je dan gewild dat ik openlijk en eerlijk mijn privee mening had gespucht ?
Ik denk dat ik dan een ban had gehad of erger :)

Maar het is mij al wel duidelijk jij en ik mogen elkaar blijkbaar niet zo .
En dan kan ik beter maar gaan denk ik .
Aangezien ik minder belangrijk ben en mijn inbreng ook een stuk minder is .

P.S Je weet niet half hoeveel moeite het kost voor iemand met ADHD om zich in te houden op een forum . Das geen excuus dat weet ik maar ik vertel het er wel ff bij .

Ik wens jullie allen een voorspoedig 2004 met veel hard gras en groote blokken stro .
MMXMMX
MMXMMX

Post by MMXMMX »

Floppus wrote:
MMXMMX wrote: Moeilijk hoor pfffffffffffffffff je moet over mijn postings altijd ff wat langer nadenken en dan pas reageren .
Volgens mij bedoel je dat je eigenlijk eens wat langer zou moeten nadenken voordat je reageert?
...en ik weet ook dat niemand daar wat aan kan doen .
Daar vergis je je behoorlijk menneke! En TeamBVD zal niet degene zijn die dat gaat ondervinden.
Jammer dat je geen antwoord geeft op de vraag die ik stelde ( Hoe kom je der bij dat ik de nieuwe regels niet accepteer ? )

Maar wel reageerd op de rest .
MMXMMX
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

Dit heeft helemaal niets met "belangrijk" zijn te maken; wat ik doe kan iedereen doen en daar is niks bijzonders aan. Toevallig vond ik het leuk er mijn tijd in te steken.

Wat betreft "niet mogen"; dat is het hele punt niet. Je bent ongetwijfeld een prima kerel. Dat je last hebt van ADHD vind ik heel naar voor je, maar zoals je al zei: het is geen excuus. Je kunt nu eenmaal niet van de rest van de wereld verwachten dat ze je er niet op aanspreken als ze zich aan je ergeren. Bovendien zou dat jou ook niet helpen in je weg naar meer rust.

Het punt wat storend is, is dat wat je zegt overkomt alsof de rest van de wereld niet goed wijs is, en degene die zich ergens voor inzetten zwaar gestoord.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 8#19589358
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 5#19590085
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 7#19595357

en vooral http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 3#19587423 is een mooi voorbeeld.
Wat je hier doet zal niemand maar dan ook niemand opvatten als een afkeuring van wat EliteHackers doet. Als je het inderdaad anders bedoeld, zorg dan dat je het anders opschrijft.

Om iedere keer weg te lopen als mensen zich even aan je storen lost ook niks op, daar heb jij niks aan, daar hebben anderen niks aan. Ik neem aan dat je voor je ADHD ook behandeld wordt, en als ik het niet helemaal verkeerd inschat zullen ze je dat daar ook verteld hebben.

Voor mijzelf; ik wil er zeker rekening mee houden, en als je me vertelt op wat voor manier ik met je om moet gaan dat het jou kan helpen vaardiger te worden in bepaalde sociale dingen, dan wil ik dat graag doen.

En als je denkt dat je gelukkiger zult zijn bij EliteHackers, waar je zojuist je koe naartoe hebt omgezet, dan wens ik je veel suc6, en dat meen ik.
Mocht het niet lukken en je wil nog eens praten, dan weet je me te vinden.
MMXMMX

Post by MMXMMX »

Ben blij dat we dan als vrienden uitelkaar kunnen gaan ik had namelijk ook niks tegen jouw .

Ik ben inderdaad onder behandeling alleen kan men nog niet een passend geneesmiddel vinden en tot die tijd kan ik niet echt nadenken over de gevolgen van mijn daden ( Achteraf natuurlijk wel ). Ik doe soms gewoon maar wat :)

Maar goed dat wat ik doe is vaak niet meer terug te draaien en zo doende draait mijn koe nu niet meer voor BVD .

Ik neem aan dat je een beetje bekend met ADHD gezien je reactie en dus neem ik aan dat je der ook niet van opkijkt dat het al te laat is om dit nog terug te draaien .

Wat ik jammer vind is die opsommingen die je doet en ik ben ook bang dat als ik langer blijf dat er dan aan het einde van de winter een opsomming staat van 80 topics en dat is mede een reden om te vluchten zoals jij dat noemd .

Ben der wel blij mee dat je bereid was er rekening mee te houden dat is al heel wat .

Ik heb me maar aangemeld bij EH en ik kijk wel wat het word :)

Ik wens jullie nogmaals veel graasplezier en kom jullie wel weer tegen op GOT .
MMXMMX
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

Veel plezier dan maar :)

Enne... Je weet het he? Niet te lang sparen ;)

1 laatste puntje; voor zover ik begrepen heb, is het juist goed om nog een keer geconfronteerd te worden met wát mensen storend vonden, maar nou ben ik wel benieuwd. Als dat juist niet het geval is, sorry dat ik dat dan wel gedaan heb.
madman
2nd Admin

Post by madman »

Ik vind dat een ziekte nooit een excuus mag wezen voor dingen die je zegt. Ook niet in het geval van ADHD, het is op het moment een 'populaire ziekte' en ik kan dus moeilijk beoordelen of je het wel of niet 'echt' hebt. Als je het wel hebt, en je weet het, kan je er juist rekening mee houden en dien je ook zeker geconfronteerd te worden met je daden! Dit kan redelijk bot klinken, maar denk er maar eens over na voor je hier op reageert!

Als jij de regels wel zou accepteren, ga dan niet nadelen verzinnen waar andere zich misschien aan zouden kunnen gaan storen. Of redenen die andere misschien zouden kunnen gaan aandragen om zich er niet aan te houden. In tegendeel, probeer ze juist te overtuigen dat niet te doen. Wijs ze op de voordelen van de regels. Als mensen er werkelijk problemen mee hebben dan komen ze er zelf we mee, dat is niet iest dat jij of ik hoeven te doen!

Verder vind ik het jammer dat je TeamBVD verlaat. Dat zou ik met iedere member vinden en daarbij voor jou zeker geen uitzondering! Ik wens je dan ook veel graaspelzier toe bij EH!
madman
2nd Admin

Post by madman »

MMXMMX wrote: ...

Jammer dat je geen antwoord geeft op de vraag die ik stelde ( Hoe kom je der bij dat ik de nieuwe regels niet accepteer ? )
Door deze opmerking komen we er bij:
MMXMMX wrote: Maar ja hoe dan ook regels zijn er om gebroken te worden zij mijn moeder altijd :)
blimmel
Special MOD

Post by blimmel »

MMXMMX,

Ga je nu alweer weg om een onenigheid op het forum?
Erik de Noorman

Post by Erik de Noorman »

Ik weet niet of je dit nog leest MMXMMX, maar ik wilde je hierbij toch even succes wensen bij je nieuwe team.
Hoewel ik het natuurlijk heel jammer vind (net als de rest hier mag ik aannemen) dat je weer weggaat, is het natuurlijk je eigen keuze en gelukkig is iedereen hier geheel vrij in.

Wat ik echter nog meer jammer vind, is de reden van je vertrek:
en ik ben ook bang dat als ik langer blijf dat er dan aan het einde van de winter een opsomming staat van 80 topics en dat is mede een reden om te vluchten zoals jij dat noemd .
Misschien heb je gelijk, alleen denk ik niet dat dit bij andere teams anders zal zijn. TeamBVD is een te kleine groep mensen om te kunnen spreken van een goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking, maar ik denk wel dat het over het algemeen niet veel utmaakt waar je zit. Zolang er verschillende mensen bij elkaar zitten, zul je altijd verschillende meningen blijven houden en daar is helemaal niks mis mee.

Ik weet dat jouw opmerking over het overtreden van de regels niet zo zwaar bedoeld was als hij door anderen hier werd opgevat, maar ik kan me de reacties wel voorstellen en hoewel ik de leden van EH niet ken, denk ik dat er daar vast wel een paar mensen tussen hadden gezeten die net zo gereageerd zouden hebben.

Bovendien vraag ik me af of het wel zin heeft om hier te gaan discuseren over regels die door DNET opgesteld zijn. Als je je er niet in kunt vinden, dan kun je dat beter daar voorleggen dan hier lijkt me.

Maargoed... nogmaals veel plezier bij EH en mocht je je ooit een keer bedenken dan blijf je wat mij betreft van harte welkom om weer terug te komen bij het gezelligste team van Nederland.

(of is er hier een maximum voor het aantal keren dat iemand lid kan worden?) :P
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
therobber

Post by therobber »

Kommop nu geen ruzie maken over verandering van de regels, ook niet onderling mekaar lopen stoken.

nieuwe regels zijn er. Ze zijn veel soepler 150K is nog altijd 5x zoveel als we daar niet blij meer zijn dan snap ik het ook niet

kan die 2 weken nu schelen die doen er echt niet toe 2 weken sparen is lang hoor
Grtzzz
Rob

http://www.getztuning.nl
Libido78
Global MOD

Post by Libido78 »

denk toch acht dat er niets veranderd hiermee MMXMMX

je reactie vind ik zwaar overdreven, maar ja dat is deze misschien ook :+
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
MMXMMX

Post by MMXMMX »

Ik heb alles nog ff gelezen .

En ik heb het team EH ff verkend en was geen goede keuze :)

Ik ga ff medoen aan de Stampede dat lijk mij wel fun :)

Ik wil nog wel 1 ding hierover kweit .

Ik heb ADHD niet als een excuus opgevoerd !

En de ADHD is vastgesteld door een goede psygiater uitgezocht door de Gak arts zelf en de psygiater heeft een dik pak papieren van de gak arts als leesvoer gehad en heeft mij natuurlijk ook gezien .

FF voor de duidelijkheid Mijn toekomstige medicate zal een bepaalde stof naar een stukje van mijn hersens sturen en daarmee dat stukje aktiveren .
Normaal gesproken doet je lichaam dat zelf en is er niks aan de hand .

Waar dat sukje hersens voor dient kun je over al vinden op het net .
MMXMMX
blimmel
Special MOD

Post by blimmel »

Volgens mij heeft dit allemaal niets met ADHD te maken...

Je bent gewoon wat ongeremd het met posten van je gedachten :)

Ik hoop dat je een fijn team zal vinden.
(mag van mij ook TeamBVD zijn, maar dat moet je zelf weten...)

vanaf nu weer:
[on topic]
DSmarty
Site Admin

Post by DSmarty »

En einde.

t'is leuk geweest nu. (not)
Locked