Commentaar is natuurlijk welkom

(Dsmarty, zou jij die richtlijnen in de FAQ willen opnemen? eventueel ook doorlinken naar WDO, daar staan ze ook)
FAQ - JaFloppus wrote:http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/855828
Commentaar is natuurlijk welkom
(Dsmarty, zou jij die richtlijnen in de FAQ willen opnemen? eventueel ook doorlinken naar WDO, daar staan ze ook)
Niet langer dan 2 weken sparen was eigenlijk altijd al een regel. De prioriteit van regels is alleen verplaatst van de hoeveelheid naar de periode van sparen.MMXMMX wrote:LoL niet langer sparen dan 2 weken daar zullen dan een paar hier binnen bvd niet blij mee zijn
Er zijn hier wel mensen die langer sparen dan 2 weken .
Maar ja hoe dan ook regels zijn er om gebroken te worden zij mijn moeder altijd
We gaan het zien .
Hoe kom je der bij dat ik de nieuwe regels niet accepteer ?madman wrote:Als je met een grote groep mensen dingen gaat doen dan heb je regels nodig om dat in goede banen te lijden! Als je er dan aan mee wilt doen, moet je je wel aan die regels houden! De uitspraken die jij doet MMxMMx kunnen in dit verband ECHT NIET!
Ik (en ik denk dat ik ook wel namens de rest spreek) hoop dan ook dat je die woorden wilt terug nemen en de regels accepeert zo als ze zijn!
Volgens mij bedoel je dat je eigenlijk eens wat langer zou moeten nadenken voordat je reageert?MMXMMX wrote: Moeilijk hoor pfffffffffffffffff je moet over mijn postings altijd ff wat langer nadenken en dan pas reageren .
Daar vergis je je behoorlijk menneke! En TeamBVD zal niet degene zijn die dat gaat ondervinden....en ik weet ook dat niemand daar wat aan kan doen .
En dan gaan wij in nederland gedogen .
Wat is er mis met 2 meningen hebben ?Floppus wrote:Niet langer dan 2 weken sparen was eigenlijk altijd al een regel. De prioriteit van regels is alleen verplaatst van de hoeveelheid naar de periode van sparen.MMXMMX wrote:LoL niet langer sparen dan 2 weken daar zullen dan een paar hier binnen bvd niet blij mee zijn
Er zijn hier wel mensen die langer sparen dan 2 weken .
Maar ja hoe dan ook regels zijn er om gebroken te worden zij mijn moeder altijd
We gaan het zien .
En sorry dat ik het zeg, maar deze reactie, net als die op GoT laatst, komt gewoon héél erg verkeerd over. Teksten als "ik mág het niet goedkeuren natuurlijk" en "regels zijn er om gebroken te worden" kan ik echt niet waarderen.
Als ik dan op GoT reply dat je baldadig overkomt, vergelijkbaar met het hardstikke tof vinden van aftrappen van prullebakken e.d. dan ben je ineens gepikeerd, en is het niet leuk dat ik dat zeg.
Hoe "leuk" denk je dat de mensen die er een hoop tijd en energie in stoppen om dit hele project mogelijk te maken jou standpunten vinden?
Het is niet bedoeld om jou te pesten, maar om te zorgen dat het project geen problemen ondervindt.
Jammer dat je geen antwoord geeft op de vraag die ik stelde ( Hoe kom je der bij dat ik de nieuwe regels niet accepteer ? )Floppus wrote:Volgens mij bedoel je dat je eigenlijk eens wat langer zou moeten nadenken voordat je reageert?MMXMMX wrote: Moeilijk hoor pfffffffffffffffff je moet over mijn postings altijd ff wat langer nadenken en dan pas reageren .
Daar vergis je je behoorlijk menneke! En TeamBVD zal niet degene zijn die dat gaat ondervinden....en ik weet ook dat niemand daar wat aan kan doen .
En dan gaan wij in nederland gedogen .
Misschien heb je gelijk, alleen denk ik niet dat dit bij andere teams anders zal zijn. TeamBVD is een te kleine groep mensen om te kunnen spreken van een goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking, maar ik denk wel dat het over het algemeen niet veel utmaakt waar je zit. Zolang er verschillende mensen bij elkaar zitten, zul je altijd verschillende meningen blijven houden en daar is helemaal niks mis mee.en ik ben ook bang dat als ik langer blijf dat er dan aan het einde van de winter een opsomming staat van 80 topics en dat is mede een reden om te vluchten zoals jij dat noemd .