modeo 1.6 GLX '94
morgen ga ik hem kopen

Moet je alleen wel overal als de tank bijna leeg is een tankstation tegen komen met LPG, dat is buiten Nederland nog niet zo algemeen hoor. Ben bang dat je toch ook wel veel benzine zal moeten tanken.GAEvakYD wrote:Ik ga in Augustus naar Budapest ( Formule1 )met die golf. Hij rijd met 1 tank 450 KM, Budapest is 1400 KM dus ik heb voor heen en terug 7 tanken nodig. 1 tank gas kost 11/12 euro. 7*12 euro = 92 euro. Aangezien we met 3 man gaan is dan net 30 euro per man. Dat is natuurlijk helemaal niets voor een ritje naar de Formule1
Dat is idd een groot probleem. Ik ben al aan het zoeken voor zo'n kaart in het buitenland waar die pompstations opstaan. Of zouden die dingen ook op de TomTom navigator staan?.Brede P wrote:Moet je alleen wel overal als de tank bijna leeg is een tankstation tegen komen met LPG, dat is buiten Nederland nog niet zo algemeen hoor. Ben bang dat je toch ook wel veel benzine zal moeten tanken.GAEvakYD wrote:Ik ga in Augustus naar Budapest ( Formule1 )met die golf. Hij rijd met 1 tank 450 KM, Budapest is 1400 KM dus ik heb voor heen en terug 7 tanken nodig. 1 tank gas kost 11/12 euro. 7*12 euro = 92 euro. Aangezien we met 3 man gaan is dan net 30 euro per man. Dat is natuurlijk helemaal niets voor een ritje naar de Formule1
Maar goed, ontopic:
Leuke bak Richard, kom binnenkort maar eens een keertje buurten hier in Heerde, dan kan ik hem ook eens even bezichtigen.
Ik betaal alleen al 100 euro verzekering per maand en dan nog ruim 400 wegenbelasting per jaar.GAEvakYD wrote:Ik heb die golf pas een maand maar is wel teringduur in de verzerkering enzo. Ben totaal met belasting enzo 95 euro per maand kwijt. Komt ook omdat hij op gas rijdt.
Opzicht rij ik dan de rest van de maand super goedkoop.