Gezocht: ruimte voor de 4e TeamBVD LAN
in beide punten heb je gelijk, het wordt drukker en het rode kruis kan niet meer aan dan 40 man. maar dat is een zorg voor juni. nu willen we een ruimte voor max. 60 man omgeving utrecht.SnippeS wrote:o d8 dat dat was omdat de stoppen t bij t rode kruis niet zo best meer trokken en volgens mij wordt t per lanparty drukker, maar t is dus alleen de plaats die anders moet??
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Je gaat of je gaat niet afstand moet niet meetellen ben zelf ook al 2x 450km heen en terug gereden. En nog altijd de moeite waard geweest.reDNeck wrote:o ruig dus er komt weer een lan van bvd
nu hopen dat hij in de buurt is een beetje dan heeft jeroen wel zin om er heen te gaan en dan mag ik vast wel mee( toch jeroen ? )
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
-
Op zich maakt de plek mij niet zo heel veel uit, al is het wel belabberd voor sommige mensen als de LAN niet in Epe of omgeving wordt gehouden. Denk aan de mensen die of door ouders werden gebracht, of zelfs op de fiets kwamen. Niet iedereen heeft een makkelijk te dragen systeem en vervoer tot zijn beschikking.
Moet alleen wel heel ruim van tevoren weten wanneer het is, i.v.m. vrij vragen op een zaterdag (lastig bij ons ivm drukte).
Moet alleen wel heel ruim van tevoren weten wanneer het is, i.v.m. vrij vragen op een zaterdag (lastig bij ons ivm drukte).
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D