Z-Rex goes Seattle
Als je nog eens bij Boeing rondloopt, kan je dan misschien wat foto's maken van de nieuwe 777's die momenteel voor de KLM gebouwd worden?Z-Rex wrote:Vandaag dus eerste werkdag gehad. Rondgelopen door het grootste gebouw ter wereld (qua volume)!
Het was er erg gaaf. De deuren waardoor de vliegtuigen naar buiten rollen zijn zo groot als een voetbalveld en dat zijn er dan per productielijn geloof ik een stuk of vier.
Behuizing is ook bekend inmiddels. Vanaf komend weekend woon ik gedurende zes maanden in Lynwood, iets ten noorden van Seattle, samen met drie "roommates", waarvan de andere jongeman ook nog eens een voetballer is. Hopelijk kunnen we daar nog iets van het EK zien?
Morgene weer vroeg op pad. De bus gaat om 6.15 en dan ben ik pas om 7.45 op mijn werk, in een echte "cubicle", haha!
Lijkt mezelf erg leuk en kan ik ook wat collega's blij maken.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Nog even geduld dan maarZ-Rex wrote:Dunno...maar vragen kan geen kwaad lijkt me. Echter op dit moment werk ik in Seattle en de 777 wordt volgens mij gebouwd in Everett. Nog drie maandjes wachten dus...

Hier al wel een foto die ik al had van een 747-400 ERF die in November door Boeing is afgeleverd

http://www.powercow.org/upload/744Rollout.jpg (Fullscreen 1024x768)
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
--> Libido: Bedankt voor het uploaden van de foto.
Als ik hier thuis de computer eens een beetje fatsoenlijk op orde kon krijgen, dan kan ik meer foto's uppen. Maar dat zijn dan niet echt foto's van Boeing, maar meer van het land en mijn omgeving hier.
Is dat ok?
Als ik hier thuis de computer eens een beetje fatsoenlijk op orde kon krijgen, dan kan ik meer foto's uppen. Maar dat zijn dan niet echt foto's van Boeing, maar meer van het land en mijn omgeving hier.
Is dat ok?
To boldly eat what no-one has eaten before...
Goed, inmiddels ben ik wat verder.
Uitzicht vanuit mijn hotelkamer in het begin.
En nog een uitzicht!
Het hotel.

In een Mall natuurlijk...

Bij de brug over "Deception Pass", een gat van 200 ft. diep waar een rivier door stroomt (let op volgende pic)

Een week later op dezelfde brug (uit de krant).

Mijn huisgenoten (en ik). Overigens is er nog een huisgenoot, maar die is nog niet gefotgrafeerd.

"Mijn" huis in Lynnwood.
Uitzicht vanuit mijn hotelkamer in het begin.
En nog een uitzicht!
Het hotel.
In een Mall natuurlijk...
Bij de brug over "Deception Pass", een gat van 200 ft. diep waar een rivier door stroomt (let op volgende pic)
Een week later op dezelfde brug (uit de krant).
Mijn huisgenoten (en ik). Overigens is er nog een huisgenoot, maar die is nog niet gefotgrafeerd.
"Mijn" huis in Lynnwood.
To boldly eat what no-one has eaten before...