oh sorry ja ik zag het niet op het journaal en idd het is echt.. en meteen weer in amerika een grootscheeps onderzoek naar hoe dit gebeuren kan etc etc.. jongejonge we hebbne het maar over een tiet hoor.. shit he.. elke vrouw heeft er 2 als ik me niet vergis ;P typisch amerika....
ik vind het een schande, ik schrok me rot. elke keer als ik nu 1 borst zie dan moet ik aan janet jackson en die rare broer van haar denken. Probeer hem er dan nog maar is in te krijgen. BAH!!!!
Echt puur weer amerika .. meteen een federaal onderzoek naar hoe dit had kunnen gebeuren maar ondertussen wordt in dat land wel een van de grootste, zoniet de grootste pr0nindustrie ter wereld gehuisvest..
Als je goed kijkt zie je dat er een pin door haar tepel zit die de ring op z'n plek houd. Maar ik denk wel dat ze die niet elke dag op heeft, lijk me nl niet echt fijn zitten..
In de ene show kust madonna met Shitney Spears en Christina Aguilera, dat voor veel publiciteit trekt in de wereld en in de andere show een gore sm tiet, dat ook daar veel ophef over is. iedere show moet dus iets aparts hebben, de volgende show wordt eminem flink aan zn ***** ge***** door de presentatrice ofzoiets en zeggen dat het een grapje is!!!