DAMMMM, dat is echt kut. Daar haalde ik altijd mijn subs vandaan. Hmmm wat nu, misschien dat ze onder een andere naam verder gaan.
Btw wat is precies de reden?. Want als brein emule.nl niet dicht krijgf waarom in godsnaam ondertitels.nl wel. Ik weet dat emule niet shared en ondertitels wel maar opzich is een ondertitel opzich zelf helemaal niets. Je zult toch eerst de film illegaal moeten hebben. Of te wel het kan motiveren tot illegaal kijken van films MAAR een textfile met tekst erin kan nooit zelf illegaal zijn.
Nog wat:
Wie is fiod-ecd????. Als ik http://www.fiod-ecd.nl intikt in mozilla kom ik bij de blauwe rakkers van de maatschappij uit. Leuker kunnen we het niet maken.
Als het door brein is gesloten dan komt dit door het feit dat op subs , jawel echt waar, copyright berust. Immers subs zijn een bepaalde uiting van het script van de film en daar hang copyright op..
vraag me niet waar ik het vandaan heb want ik heb ook maar een keer gehoord en op zich vind ik het wel jammer dat het weg is maar die subs zullen niet allemaal weg zijn. zal vast wel ergens gesavedzijn
Gelukkig vinden lui wel weer andere site's maar daar haalde ik al mijn subs vandaan ze moeten hun eigen werknemers maar is controleren en hun zelf op illegale software en dingen
wat een gezeur hier toch .. het zijn geen stinkersr ze doen gewon hun baan.. op ondertitels zit nou eenmaal gewoon copyright.. of je het leuk vind of niet..