Het grote TeamBVD Stats Topic [part5]
-
Je was een taaie tegenstander, maar nu is het toch echt overDSmarty wrote:
Ik pak hem nog wel terug hoor, gewoon op eigen kracht

Waar ik toch wel een beetje trots op ben is dat ik alleen maar met Pentium-koeien draai, zonder één enkele AMD ertussen. Als ik de vergelijkingen zo zie is dat op zich al een prestatie.
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
I know, but do you?
-
Ja maar als je zag dat wij toen we NC in haald.. ineens paar dagen achter elkaar 20 K deden.. misschien nu weer
Dat we dan misschien in 1 week tijd de3 150 K kunnen halen en iedereen in DPC land met open mond laten kijken naar onze meesterlijke score ... en machtsvertoon
Het mooiste zal zijnn als we gewoon 150 K per dag deden ... maaar dat zit er denk ik helaas niet in.. misschien aaan het einde van onze race dat we dan wel zo hoog komen..
Maar voorlopig denk ik nog niet

Dat we dan misschien in 1 week tijd de3 150 K kunnen halen en iedereen in DPC land met open mond laten kijken naar onze meesterlijke score ... en machtsvertoon

Het mooiste zal zijnn als we gewoon 150 K per dag deden ... maaar dat zit er denk ik helaas niet in.. misschien aaan het einde van onze race dat we dan wel zo hoog komen..
Maar voorlopig denk ik nog niet

-
-
Eensch.seiko wrote:17 K is toch mooi.. de andere teams die redden dat niet per dag.. alleen soms als ze sparen..
zal wel mooi zijn met 17 K elke dag op 1 en nog een klein spaarpotje hebben
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
I know, but do you?
-