Eindelijk kan de vrouw ook eens een DivX/XviD filmpje afspelen...
Schijfje erin -> bestand kiezen -> spelen maar!
me happy

http://www.consumer.philips.com/global/ ... =DVD737_00
alleen srt en sub (tekstfiles)SnippeS wrote:bij deze kan je zeker geen ondertitels toevoegen ofwel???
A beter, dat maakt t interresant!! mooi dingetje hoor!!blimmel wrote:alleen srt en sub (tekstfiles)SnippeS wrote:bij deze kan je zeker geen ondertitels toevoegen ofwel???
wel in het geel en vaak over 3 regels
bij een volgende firmware update zal het wel weer iets verbeteren
De 1e film die ik voor mijn oudste dochter probeerde (de reddertjes) werkte niet omdat er 2 audiostreams op zaten
Even de laatste firmware erop gezet en hij deed het
Code: Select all
bij deze kan je zeker geen ondertitels toevoegen ofwel
Er zijn meer wegen die naar rome leiden. (maar t was wel de beste site!!!)iWaB wrote:Snippes wrote:natuurlijk niet ondertitels.nl is gesloten ....Code: Select all
bij deze kan je zeker geen ondertitels toevoegen ofwel
nice[BVD]Webgnome wrote:Mobo + proc : AMD DURON 800mhz mini atx (schatting 30 euro maar had ik gekregen)
Videokaart : Geforce 2 mx 200 (had ik nog)
Kast : Aopen H340H ( 56 euro)
sound: onboard 5.1
lan : onboard 100mbit
DVD-rom: 42 euro:
Samen: € 128 euro
draat alles af DVD/divx/xvid/mp3/ogg etc etc
En ik mis een harde schijf en geheugen, maar dat videokaartje kan wel goedkoper ik heb zelf een vellocity 4400 kaartje 16mb met tv/out voor 15 euro.blimmel wrote:nice[BVD]Webgnome wrote:Mobo + proc : AMD DURON 800mhz mini atx (schatting 30 euro maar had ik gekregen)
en issie een beetje stil?
true.. true. maar die hd en gheeugen had ik ook nog liggenSnippeS wrote:En ik mis een harde schijf en geheugen, maar dat videokaartje kan wel goedkoper ik heb zelf een vellocity 4400 kaartje 16mb met tv/out voor 15 euro.blimmel wrote:nice[BVD]Webgnome wrote:Mobo + proc : AMD DURON 800mhz mini atx (schatting 30 euro maar had ik gekregen)
en issie een beetje stil?