En nu als ikopnieuw opstart krijg ik een zwart scherm...
en ik zie nergens een zwarte schroei plek ofzo

maar dan had hij al veeeeel eerder moeten doodgaan.. draai nu al 3 maanden zonder probs..WhoCares wrote:Klinkt als een vrij definitief overleden component. Maar welk component.
En je weet zeker dat je northbridge niet overleden is omdat ie niet meer gekoeld wordt? Misschien zit de schroeiplek wel onder de koeler. Die fannetjes zitten er niet voor niets op.
Heb je niet nog een pci-videokaartje liggen of een andere agp-kaart om te testen?seiko wrote:dan loopt ie of vast of hij reboot..
En er komt nu een vrezelijke geur uit me fan van me video kaart... en een vrezelijke geur uit die 3 dingetjes op me mobo...
Dus ik ben bang dat me mobo en me videokaart kapot zijn..
owke dat word dus een nieuw moederbordReMSie wrote:Tis ubersimpel, zover ik het nu kan zien, zijn de condensatoren overleden, die groene dingen, die zwarte ernaast ook trouwens, daardoor krijgt je cpu geen rimpelloze spanning en reboot ie constant ( tis al een wonder dat ie uberhaubt nog boot) je moet deze dus vervangen, ik weet voorderest niet of je mosfets nog in orde zijn, maar de condensatoren zijn zowiezo niet goed meer.
Zowiezo niet zo slim om je pc weer aan te zetten als je rook ziet, maargoed