er waren 6 mensen de maps van me aan het downen en Net:imiter stond niet aan...
inmiddels draait ie perfect!
Libido78 wrote:ik heb net mittenwald bekeken en die ziet er very OK uit....
de server van JOJO is wel zo brak als wat
ik bekijk ze binnen 2 dagen nog wel effe en overleg nog even met hachy hoe we het kunnen introduceren i.v.m. distributie enz Het liefst doe ik over een week een nieuwe mappack.Libido78 wrote:ZO! Ik, Snippes en JoJo zijn er iedergavl over eens dat de maps Neunen en Kiel met ommiddelijk ingang op de server mogen, die zijn echt ubervet
Ok als je Hier klik en dan de top 10 download dan moet je de meeste wel kunnen vinden.seiko wrote:ja maar moet je hem wel eerst downen he
Dat klinkt wel ff heel erg goed!!! vanavond maar meteen eens proberen met me nieuwe GF Fx 5900ultraLibido78 wrote:Nuenen: die is Uber , mooi, gaaf en alles eigenlijk
Kiel: deze is Uber, maar iets minder mooi maar wel heel gaaf enzo
Central MArket: echt leuk voor weinig spelers, bijv. als je met z'n 4-en bent ofzo, like farm idd
Streetwar(gewoon geinig)
&
Berlin (grote map voor LAN en veel players)
bij deze maps is trouwens ook een nieuwe optie
je kan deuren openen met de "Use-key" (meestal de "F")
leuke is dat als je iemand zoekt en je ziet een deur open staan dan weet je dus dat daar net iemand door is gegaan, ja ze sluiten vanzelf weer
kortom, ze zijn een aanwinst, de game-goeroes van de site zouden er na kijken...denk dat dat wel goed komt
gisteravond met een paar man een aantal mappen op de server van webjojo getest, ik hoop de laatste vanavond te kunnen testen op een aantal criteria zoals:Majapro wrote:dus als we het opsommen dan zijn welke mappen niet goed en welke wel dan kunnen die naar hachy