Geluidstroom Encoderen

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
BigJim

Geluidstroom Encoderen

Post by BigJim »

GAEvakYD

Post by GAEvakYD »

hu?.

Volgens mij staat in elke tutorial dat je het geluid voor ene (s)vcd altijd moet resampelen naar 41khz. Als je hoger gaat dan krijg je van die nare tikken etc. Ik doe dat resampelen altijd in VirtualDub
BigJim

Post by BigJim »

Wanneer ik vanuit de SVCD map 'MGEG2' de AVSEQ01.MPG in VirtualDub laad krijg ik de error "No video frames found in Mpeg file". :(
Gek word ik ervan ....Het enige wat deze SVCD aan lijkt te kunnen is DVDLAB.... 8)7..

Ook niet dus.. :(:(
Last edited by BigJim on 13 Mar 2004, 05:27, edited 1 time in total.
BigJim

Post by BigJim »

Weet iemand hier wat op ???
DVDLAB kan de MPEG maar voor 2 procent transcoderen (video scheiden van Audio) en TMPGenc kan de MPEG file niet inlezen.... :( :( :(
DVD LAB geeft de melding over een VOB header ?? en TMPGenc geeft gelijk de melding dat ie de file niet in kan lezen om om te zetten.
De SVCD is dus VERROT lijkt het wel..Zelfs Media player of BS player of DIVX player speelt um verrot af..Geluid loopt niet sinc etc etc...
Kan ik deze SVCD repareren? Zo ja Hoe????
Wat ik nu ga preoberen id=s die verrotte SVCD om te zetten naar .AVI en deze weer terug te encoderen naar een GOEDE SVCD...Omslachtig maar ik weet even niets anders...Iemand wel ??? ^:^ ^:^

Ik heb me weer eens wat op de hals gehaald ......Even 32 SVCD's van de Stones op DVD zetten...... :X :X
Nog even en ik smijt ze allemaal het raam uit...GRRRRRR :(:(
Hachy

Post by Hachy »

klinkt als mpeg2 codec probleempje, installeer een goeie mpeg2 codec en probeer het dan nog eens, dikke kans dat alle tools van de verkeerde codec gebruik willen maken.
http://www.qsit.nl
Majapro

Post by Majapro »

dan is die 4dvd van four flicks beter
BigJim

Post by BigJim »

Majapro wrote:dan is die 4dvd van four flicks beter
Dit gaat puur om bootlegs op een DVD te zetten.
Helaas zijn de bronnen wat slecht...sommigen erg slecht....
Post Reply