[aangeboden] gratis 2 pentium pro 166 cpu (snel reageren)
[aangeboden] gratis 2 pentium pro 166 cpu (snel reageren)
anders is de server weg
-
Het zijn inderdaad helaas alleen de cpu's... 2 stuks met de heatsinks
De server paste niet in mij tas
Behalve 8 edo simmetjes heb ik de raid kaart eruit getrokken: een HP NetRAID three-channel PCI Ultra/Wide SCSI Disk Array kaartje (Support voor RAID 0, 1, 3, 5, 10, 30, 50)
Uit een HP Kayak heb ik ook nog een 4,5 UW barracuda en een 24x ide cdrom gehaald....
Een iets kleinere serverversie staat op marktplaats.... je kunt dan de ppro200 vervangen door 2xppro166
De server paste niet in mij tas
Behalve 8 edo simmetjes heb ik de raid kaart eruit getrokken: een HP NetRAID three-channel PCI Ultra/Wide SCSI Disk Array kaartje (Support voor RAID 0, 1, 3, 5, 10, 30, 50)
Uit een HP Kayak heb ik ook nog een 4,5 UW barracuda en een 24x ide cdrom gehaald....
Een iets kleinere serverversie staat op marktplaats.... je kunt dan de ppro200 vervangen door 2xppro166
Hebben die dingen niet dezelfde PIN-layout (dus gewoon socket 7) als de gewone PI 166 etc.? Want mijn huidige is gaar aan het worden... Maar goed, als dat niet past, dan heb ik pech...blimmel wrote:Heb je een bijpassend mobo?JJapie wrote:Ja, ik wil erg graag zo'n CPU-tje hebben
hemz wrote:Wat voor cpu's? altijd interesse voor mijn gepruts
Ik wil ze best kwijt maar niet als sleutelhanger.... het liefst een nieuw leven met een
Zal wel ff zoeken dan
//edit: Hmm, vrees dat ik pech heb Volgens mij heeft de Pro een Socket 8 nodig, en die hek niet...
Van de CPU's zou er één wel handig zijn voor de collectie (museum ), wb de scsi-kaart 'n stuff: Sold!blimmel wrote:Iemand nog interesse in de losse cpu's? anders gaan ze in de prullebak
De uw scsi raid kaart mag je hebben voor een 25-cd spindeltje of een kratje bier (grolsch beugel )....
krijg je de barracuda en cdrom erbij
Kom je naar de LAN? of hoe/wat/wie/waar doen we dat met verzenden/betalen?
Kijk ik wil hem gebruiken als server voor de stats van Hemz and Friends en daar komen de blokjes dus binnen van de koe dat is al meer naar de richting van de koe en daar kan ook dan nog een koe op draaien.blimmel wrote:Heb je een bijpassend mobo?JJapie wrote:Ja, ik wil erg graag zo'n CPU-tje hebben
hemz wrote:Wat voor cpu's? altijd interesse voor mijn gepruts
Ik wil ze best kwijt maar niet als sleutelhanger.... het liefst een nieuw leven met een
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]
Sorry, ik dacht dat het een hele server was, maar in dat geval mogen ze in de vritrine.Floppus wrote:Skull... Wedden dat jij geen mainboard hebt voor een Pentium Pro?
Ik durf zelfs te wedden dat je er nog nooit één gezien hebt
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]