Die komt op de voorpagina van Fraggle.

Vind ik dus ook...JJapie wrote:Respect voor alle tijd die jullie in de site gestoken hebben, maar ik moet toch zeggen dat de TeamBVDGames.nl site mij 100x beter beviel..
Fraggle.nl is super onoverzichtelijk, of te druk of ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar voor mij absoluut geen site meer die ik dagelijks bezoek. Helaas
heel netjes gedaanHachy wrote:Het zat er aan te komen... om 0:00 is het dan officieel zover. Maar, speciaal voor TeamBVD kunnen jullie al wat eerder van de Fraggle.nl site genieten !
Vanaf nu bestaat teambvdgames.nl niet meer, en kom je op een aparte doorlink-page terecht met een FAQ voor alle vragen rondom deze switch.
Ga NU naar www.fraggle.nl en enjoy....
Ja dat had ik eerst ook heb ik gewoon opgelost door mezlef nu [FRG]SnippeS[BVD] te noemen, weet je iig dat je ook via bvd komt.Charming wrote:Haaallloooo!!! mij bevalt die fraggle wel hoor, qua uiterlijk dan.Maar het is wel weer een extra weg die naar cod. (lees rome) leidt. heb dan wel een hoog iq. gescoord bij de bnn test, maar pas na de vijfde keer. Dus hoe overzichtelijker hoe beter. Lopen we nu niet het gevaar gesplitst te worden in twee kampen? en wat wordt het nou.....frg of bvd. HELP!!