Dooie comp
Dooie comp
Heb een p2 233 met 32mb. Hij boot tot de hd herkenning en checksum error, defaults loaded en dan vast. kan niet eens in de bios. cmos batterij gelicht maar helpt niks. Iemand een idee?
Nu op Mojito Custom :)
mobo = dood..
oplossing = nieuw mobo, hier bij deze gemeente hebben we net 50 van die dingen zonder geheugen (p2-233's van IBM) getrashed, niemand kwam ze halen.. die andere 50 met geheugen zijn naar een school gegaan.. zonde van die mobo's en procs van die anderen, nou ik heb er 1 iig..
als school kun je wel aan zo'n systeem komen denk ik, informeer bij overheidsinstanties
hier bij de gemeente lagen die dingen er al 2 jaar voor ze ze eens wegdeden
oplossing = nieuw mobo, hier bij deze gemeente hebben we net 50 van die dingen zonder geheugen (p2-233's van IBM) getrashed, niemand kwam ze halen.. die andere 50 met geheugen zijn naar een school gegaan.. zonde van die mobo's en procs van die anderen, nou ik heb er 1 iig..

als school kun je wel aan zo'n systeem komen denk ik, informeer bij overheidsinstanties

It rocks... It's a rock...
Ja wrijf het er maar in hoor LOLDKasemier wrote:mobo = dood..
Nu op Mojito Custom :)