Voor deze LAN is een grote tent geregeld, die plaats biedt voor 56 mensen. daarnaast worden er voor tafels en stoelen geregeld. Op een weiland naast de Grote tent kan men een eigen tent plaatsen om als slaapplaats te dienen.

Voor stroom zijn 2 krachtstroom boerderijen geregeld, dus dat zit nu voor 100% goed.

Voor het eten had ik 2 grote BBQ's in gedachten, 1 op zaterdag en 1 afsluitende bbq op zondag. Geef dus aan bij je aanmelding, welke dagen je mee wil eten. dit in verband met het bestellen van vlees en andere extra's.

Dus:
Vrijdag 25 juni vanaf 21:00 tot zondag 27 juni 21:00. Het weiland gaat open vrijdag om 19:30.
Tafels en stoelen zijn geregeld. Je mag natuurlijk een eigen stoel meenemen. denk er wel aan de ondergrond is GRAS.

Geef aan op welke dagen je mee wil eten, en of het vegetarisch moet zijn.
De kosten voor de Lan zelf zijn 12 euro. de kosten voor de BBQ worden later bepaald.
Hierbij nog mijn dank aan Whocares voor de ruimte en alles wat hij heeft geregeld en nog gaat regelen

De aanmeldingen tot nu toe zijn:
Gallier (offcourse)
Whocares (offcourse)
Buurman van Whocares (wil graag weten wat er met z'n stroom gebeurd)
Snippes 1 dag
Venomous
Hemz
Libido
Tigertje
Madman
Fido
Hachy
Linda
Skullbv
Darlangel_nl
iisschots
Fanaat
Blimmel (mogelijk)
Majapro
Charming
Big jim
Fuck Face
Marshal
Jojo
Floppes
Rainer
Denzel
Wolf
Hitman
Bastard
[FRG]Morpheus
[FRG]DjConcept
[FRG]2pac
[FRG]Razaratch
mischabuys
Into Mischabuys (kabouter)
Dwaas
Blimmel
Prezzz
BredeP
BredeW
[FRG]Kingnoob (1 dag)
Outlaw 1 dag geen eten.
Big Jim dochter 1
Big Jim dochter 2
[FRG] zijn fraggles die niet op het forum zitten.
het wordt al lekker vol

voor iedereen die het niet specifiek opgeeft neem ik aan dat ze beide dagen mee-eten!!!!!
Dit bericht is nu ook op Fraggle geplaatst
Nu 39 man er kunnen er meer bij.
i