gezocht; bruikbare 17" crt
Re: gezocht; bruikbare 17" crt
Ik heb een Eizo F56 17" CRT over.fanaat wrote:Wie o wie heeft er een ter overname?
Ja is goed krijg er 4 geloof ik, zoek ik ff de beste eruit voor jullie en als jullie 20 euro niet te veel vinden, dan mogen jullie ze hebben.venomous wrote:''SnippeS wrote:Ik krijg snel van die compaq v710 flatscreens, mocht je nog interesse hebben.fanaat wrote:Mooi, Kost da?
Ikke misc wel maar moeten niet veel kosten is een extra monitor.
-
Hmmm 20 euro voor extra monitortje dat klinkt goed, altijd handig voor MAYA etc.SnippeS wrote:Ja is goed krijg er 4 geloof ik, zoek ik ff de beste eruit voor jullie en als jullie 20 euro niet te veel vinden, dan mogen jullie ze hebben.venomous wrote:''SnippeS wrote: Ik krijg snel van die compaq v710 flatscreens, mocht je nog interesse hebben.
Enigste probleem is het krijgen. Jij woont zeker in buurt van Epen oid?
Opsturen een mogelijkheid?

hoor je nog ff ok , moet ze eerst testen en zijn er al 3 besproken.Albinoraptor wrote:Hmmm 20 euro voor extra monitortje dat klinkt goed, altijd handig voor MAYA etc.SnippeS wrote:Ja is goed krijg er 4 geloof ik, zoek ik ff de beste eruit voor jullie en als jullie 20 euro niet te veel vinden, dan mogen jullie ze hebben.venomous wrote:''
Opsturen een mogelijkheid?Zou iets van 11 euro kosten voor zo'n monitor. Dus zeg maar als jij er 1 wilt opsturen. Graag.
-
Ok cool.SnippeS wrote:hoor je nog ff ok , moet ze eerst testen en zijn er al 3 besproken.Albinoraptor wrote:Hmmm 20 euro voor extra monitortje dat klinkt goed, altijd handig voor MAYA etc.SnippeS wrote: Ja is goed krijg er 4 geloof ik, zoek ik ff de beste eruit voor jullie en als jullie 20 euro niet te veel vinden, dan mogen jullie ze hebben.
Opsturen een mogelijkheid?Zou iets van 11 euro kosten voor zo'n monitor. Dus zeg maar als jij er 1 wilt opsturen. Graag.