[BVD]Webgnome wrote:Ben ik dan echt de enige die de nieuwe layout totaal maar dan totaal niks vind?
Wie zal 't zeggen
[BVD]Webgnome wrote:
1) neem te veel ruimte in beslag, > is al opgemerkt <
Op zich valt dat best mee naar mijn bescheiden mening ...
[BVD]Webgnome wrote:
2) is zwaarder.. laden duurt iets langer ( ok dat is niet echt te merken
Nu, ik zit denk ik op de traagste verbinding van allemaal, hier in Bulgarije, maar ik merk weinig verschil in de laad-tijd... dit punt vind ik persoonlijk dus niet echt 1 om je spreekwoordelijk "gelijk" te krijgen
[BVD]Webgnome wrote:
3) door de grote balken is het nou niet bepaald overzichtelijk
Ik denk persoonlijk dat dat gewoon ff wennen is ... maar wie ben ik
[BVD]Webgnome wrote:
4) kleuren zijn allemaal eenheidsworst waardoor moeilijk te onderscheiden is wat waar en hoe staat.. bij het oude heb je tenminste nog gewone blauwe tekst voor links, zwart voor tekst en orange voor headers.. kan niet beter
Wat betreft de tekst en headers kan dat allemaal aangepast woorden via de css (stylesheet). Vergeet niet dat deze forumstijl er nog maar net is en er best nog wat aan gesleuteld kan worden ...
[BVD]Webgnome wrote:
5) De kleurovergangen in bepaalde afbeeldingen is echt amateuristisch gedaan..
Over welke heb je dat dan?
[BVD]Webgnome wrote:
maar ja ik zal maar ophouden met zeuren

Hehe, wel, DS heeft de topic hier gepost om feedback te krijgen van de forum leden nietwaar? Dus denk ik dat niemand het je kwalijk zal nemen dat je je mening eerlijk naar voren brengt. Ik zelf zou dat geen zeuren willen noemen. Smaak verschilt nu eenmaal nietwaar?
Verder, zoals DSmarty al eerder schreef, niks staat je in de weg het oude (standaard) profiel te selecteren. Die kan je gewoon nog selecteren via je profile settings...
I'm just impersonating me...