WeiLAn 25 26 27 juni

De Chatroom
Post Reply
Laurindra

Post by Laurindra »

Wel, 't evenement is in een volgend stadium gekomen. Ik heb toestemming van de gemeente in de vorm van een goedgekeurde vergunning 'tot het houden van een besloten LAN party waarbij de genodigden computerspellen met en tegen elkaar spelen'

Wij mogen elkaar dus nu officieel afknallen! (maar dan wel virtueel)
Z-Rex

Post by Z-Rex »

Heb je ook gevraagd of er tegelijkertijd vele Gb's software "geshared" mogen worden ;) :P
To boldly eat what no-one has eaten before...
Gallier

Post by Gallier »

In verbeand met dat nederlandse voetball zijn we nog op zoek naar een beamer. wie kan deze meenenem???

Ga volgende week vlees bestellen, dus geef goed aan of je 1 of 2 dagen blijft, als je niks aangeeft ga ik uit van 2 dagen.

we hebben nog iets van 10 plekken over dus nodig nog wat vrienden uit en schrijf ze hier in!!
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Laurindra

Post by Laurindra »

Z-Rex wrote:Heb je ook gevraagd of er tegelijkertijd vele Gb's software "geshared" mogen worden ;) :P
Wat denk je zelf.

Natuurlijk niet. Straks krijg ik 30 politiemensen op het terrein die ook allemaal willen leechen. En daar heb ik geen plek voor. :D
Libido78
Global MOD

Post by Libido78 »

nee als ze opschieten dan kunnen er 10 komen :P
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Z-Rex

Post by Z-Rex »

Wheheh...
:)
Skullbv

Post by Skullbv »

Natuurlijk niet. Straks krijg ik 30 politiemensen op het terrein die ook allemaal willen leechen. En daar heb ik geen plek voor. :D
15 euro per dvd :*)
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]
BigJim

Post by BigJim »

Luitjes, Zoals verwacht gooit mijn EX weer eens roet in het eten euh LAN plezier.
De TEEF is niet bereid om een weekend te ruilen.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik dus weer niet van de partij dankzij die @#$^&*(&%$%&*^THGJKKGVD"S@#@!#@!#$!$%&%*&()__++_))(*&^#!@!$%@$#%%@$ TEEF !!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( Ja ik ben boos.... :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ze zit nu al met haar ontzettende dikke reet in haar stoel te gniffelen als ze dit hoort.....
Houdt in dat Dkasemier, Fanaat en FuckFace ook niet komen...LAng leve zo'n HEKS van een EX..Je bent er maar gezegend mee met zo'n kut wijf!!!
Last edited by BigJim on 11 Jun 2004, 12:07, edited 1 time in total.
Z-Rex

Post by Z-Rex »

Da's mooi klote man!...
Maar het is nog niet zo ver...misschien lukt het nog?
;)
Ik hoop het voor je...
Gallier

Post by Gallier »

BigJim wrote:Luitjes, Zoals verwacht gooit mijn EX weer eens roet in het eten euh LAN plezier.
is er echt niks te regelen? vriendjes/vriendinetjes andere familie.

misschien zelf een mogelijkheid om ze in een ander weiland te plaatsen? weet niet hou oud ze zijn?
BigJim

Post by BigJim »

Gallier wrote:
BigJim wrote:Luitjes, Zoals verwacht gooit mijn EX weer eens roet in het eten euh LAN plezier.

misschien zelf een mogelijkheid om ze in een ander weiland te plaatsen? weet niet hou oud ze zijn?

Huh???In een ander weiland????wat bedoel je ??
Ze zijn 10 en bijna 12.. Maar ja...Het is altijd weer hetzelfde liedje met deze kut...
Ik hou jullie op de hoogte...
seiko

Post by seiko »

BigJim wrote:
Gallier wrote:

Huh???In een ander weiland????wat bedoel je ??
Ze zijn 10 en bijna 12.. Maar ja...Het is altijd weer hetzelfde liedje met deze kut...
Ik hou jullie op de hoogte...
Waarschijnlijk of je ze niet mee kan nemen dat ze ff in een andere plek gaan zitten.. of dat ze bij iemand anders kunnen logeren het weekend.. vriendjes ofzo ?? denk dat ie dat een beetje bedoeld.. corret meif i wrong :D
Laurindra

Post by Laurindra »

@ BigJim

Weiland genoeg hiero. Geen probleem met ruimte.

Maar wat doen je kinderen normaal gesproken in dat weekend? Kun je het niet als een mini-vakantie brengen?

Kunnen jouw kids zich al met een PC vermaken? Dan moet er toch wat te regelen zijn. Wil je er toch meer dan een dagje uit van maken: Ze kunnen binnen slapen, mocht het meenemen van een tent o.i.d. lastig worden (Wel een slaapzak meenemen). En met een beetje geluk komt er een beamer waar we ook nog wel wat leuke dingen op kunnen draaien. Ongetwijfeld dat er wel wat filmmateriaal op het netwerk rondzwerft waar ze wel interesse in hebben.

Enige probleem is of jij en je kinderen dit willen. Van mij mogen ze meekomen.
Majapro

Post by Majapro »

Shannon heeft mij een keertje ingemaakt met MOHAA ;(

maar denk dat Chantal het na een uurtje flink zal vervelen :|
mischabuys

Post by mischabuys »

Majapro weet je geen snelcursus ut2004 of zo te vinden voor chantal is dat probleem ook opgelost 8)7
Majapro

Post by Majapro »

je moest eens weten wat een 10jarige doet als ze steeds verliest, van schrik kun je zelf dan niet meer spelen |:(
seiko

Post by seiko »

Majapro wrote:je moest eens weten wat een 10jarige doet als ze steeds verliest, van schrik kun je zelf dan niet meer spelen |:(
wat ging ze naakt door de kamer rennen ??? :P
Majapro

Post by Majapro »

seiko wrote:wat ging ze naakt door de kamer rennen ??? :P
hoezo? ben jij dan ook tien jaar ?
Brede P

Post by Brede P »

Bah, Pedo.
Ik dacht dat Epenaren een slechte reputatie hadden op dat gebied, maar jij spant toch wel echt de kroon hoor... :P

@ BigJim, als je het zelf geen probleem vind, neem je ze toch gewoon mee? Ik kan Fanaat eventueel wel even ophalen in Brummen (dat was het toch?!?). Scheelt jou weer 1 persoon in de auto.
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
FlipFlap

Post by FlipFlap »

Gallier wrote:In verbeand met dat nederlandse voetball zijn we nog op zoek naar een beamer. wie kan deze meenenem???

Ga volgende week vlees bestellen, dus geef goed aan of je 1 of 2 dagen blijft, als je niks aangeeft ga ik uit van 2 dagen.

we hebben nog iets van 10 plekken over dus nodig nog wat vrienden uit en schrijf ze hier in!!
Ik heb eventueel wel een beamer, maar met een beamer alleen ben je er nog niet. Is er de mogelijkheid om op de kabel aan te sluiten? Ik heb namelijk geen zin om mijn schotel van het dak te halen. Overigens heb ik geen scherm, maar een vrij stukkie tentdoek oid is ook prima.

Ik ben overigens van plan om op de zaterdag te komen (is er nog plek?)
BigJim

Post by BigJim »

Jongens, we zijn in druk overleg wat te doen.
BredeP, klasse voorstel van je..Bedankt ^:^ ^:^
Zelf heb ik er totaal geen moeite mee dat ze mee gaan. :*)
ALs ze dan toch meekomen dan kom ik zaterdags ipv vrijdags.
Tis wel van de zotte dat ik elke keer maar in allerlei bochten moet wringen omdat die vette kut zich gewoon nergens wat van aantrekt.
Maar ik ga hier een goede oplossing voor vinden.
Ik zal mijn uiterste best doen om er wel bij te zijn deze anders wordt dit de derde keer dat mijn ex het succesvol heeft kunnen vergallen en eigenlijk sta ik dat NIET toe. !!!
Gallier

Post by Gallier »

FlipFlap wrote:
Gallier wrote:In verbeand met dat nederlandse voetball zijn we nog op zoek naar een beamer. wie kan deze meenenem???

Ik heb eventueel wel een beamer, maar met een beamer alleen ben je er nog niet. Is er de mogelijkheid om op de kabel aan te sluiten? Ik heb namelijk geen zin om mijn schotel van het dak te halen. Overigens heb ik geen scherm, maar een vrij stukkie tentdoek oid is ook prima.

Ik ben overigens van plan om op de zaterdag te komen (is er nog plek?)

Voor jouw maken we plek (maar er is nog wel genoeg)
er is een grote schuur met een witte muur daar zetten we een partytent voor dus daar kan men mooi kijken. De voetbal wedstrijden zijn op nederland 2 dus kabel niet nodig, mogelijk kunnen we wel kabel regelen voor de extra kanalen.
Laurindra

Post by Laurindra »

@ Gallier: Correctie: Er is een grote schuur. Dat de muur wit is heb ik nooit gezegd ;)
Maar met een paar oude lakens is dat ook wel te fixen.

@ Bigjim: Kijk, that's the spirit! Kin omhoog, borst vooruit en voorwaarst!
venomous

Post by venomous »

Als wij ermee klaar zijn is ie wel wit ( met verf natuurlijk voordat seiko verkeerde ideen krijgt).
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
seiko

Post by seiko »

waaaaaaat alsof ik altijd zo doordenk :P
Post Reply