802.11b is toch 20mbit of iets in die buurt?BigJim wrote:1x D-Link DWL650+ Wifi-PCMCIA kaart (802.11b) 11 mbit neem ik aan ?? Heb je der ook nog een access point bij ????
Wat wil je voor deze kaart hebben ?
En indien ik 2 access points kan vinden dan heb ik ook wel belang bij de PCI variant ....
Te Koop: Diverse Hardware
Vind het prima!HobbeS wrote:OK! Ik moet nog tot woensdag stage lopen, zullen we ergens na woensdag een afspraak maken dat ik het een keer kom ophalen?DSmarty wrote:Vanaf zowel Deventer als Zwolle is het ongeveer 20 minuten rijden.HobbeS wrote:DSmarty, weet jij hoe ver het van Heino (8-15 KM van zwolle) het naar Epe is? Niet zo ver geloof ik!
Voor €25,= wil ik de switch van je over nemen!
![]()
25 euro is akkoord.
's avonds na 19:00racoon wrote:Dan wil ik hem wel komen ophalen, geef maar ff aan waneer ik langs kan komenDSmarty wrote:Handleiding heb ik vast nog wel ergens, kabels heb ik natuurlijk.racoon wrote: Zit er wel gebruiksaanwijzing bij en kabeltje om de bracket met de geluidskaart te kunnen verbinden??
Wat dacht je van € 35.00
35 euro is prima...
Ik heb misschien wel een AP, moet ik even nakijken.
Het is 802.11B, dus het protocol met het beste bereik, maar niet met de hoogste snelheid.
Het kan idd 22Mbit aan.
Het AP staat momenteel even ter test op mijn werk, maar die komt misschien weer beschikbaar, het is een USA variant dus met een hogere output (200mW ipv 100mW).
Het is 802.11B, dus het protocol met het beste bereik, maar niet met de hoogste snelheid.
Het kan idd 22Mbit aan.
Het AP staat momenteel even ter test op mijn werk, maar die komt misschien weer beschikbaar, het is een USA variant dus met een hogere output (200mW ipv 100mW).
Zonder switch haal je geloof ik ook geen gbit via een crosskabel.Marshal wrote:Die realtek Gbit kaart is dat nog wat. Kan er geen review over terugvinden.
Wil de kaart gebruiken voor een directe verbinding tussen m'n laptop en server.
Welke snelheid kan ik verwachten, en hoe zit het met de CPU belasting?
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
-
waarom dat niet 

Last edited by [BVD]Webgnome on 06 Jul 2004, 18:43, edited 1 time in total.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Onzin.venomous wrote:Zonder switch haal je geloof ik ook geen gbit via een crosskabel.Marshal wrote:Die realtek Gbit kaart is dat nog wat. Kan er geen review over terugvinden.
Enige manier om er dan achter te komen is installerenDSmarty wrote:Werkelijk geen flauw idee.
Realtek is niet een hoogvlieger, het is geen Intel/3Com, maar de chipset wordt wel heel veel gebruikt. (ook erg veel onboard op moederborden), dus slecht zal het ook niet zijn.

Lijkt EUR 15,00 je wat?
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Met switch ook niet. Tenzij je een server hebt met iets beters dan 32bits PCI en een *hele* snelle harde schijf.venomous wrote:Zonder switch haal je geloof ik ook geen gbit via een crosskabel.Marshal wrote:Die realtek Gbit kaart is dat nog wat. Kan er geen review over terugvinden.
Mijn topper is 56MB/sec gemeten over een minuut met een andere gigabit-ganger.
Dat zijn mooie snelehden. Heb zelf 7200 harde schijven dus verwacht geen topprestaties, als het maar sneller is dan 100Mbit.WhoCares wrote:Met switch ook niet. Tenzij je een server hebt met iets beters dan 32bits PCI en een *hele* snelle harde schijf.venomous wrote:Zonder switch haal je geloof ik ook geen gbit via een crosskabel.Marshal wrote:Die realtek Gbit kaart is dat nog wat. Kan er geen review over terugvinden.
Mijn topper is 56MB/sec gemeten over een minuut met een andere gigabit-ganger.
Zit tegenwoordig veel DVD's heen en weer te kopieren en dan is elke snelheid winst meegenomen.
Zie PMDSmarty wrote:Prima hoor

Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
racoon wrote:Doe is een bodBigJim wrote:1x D-Link DWL650+ Wifi-PCMCIA kaart (802.11b) 11 mbit neem ik aan ?? Heb je der ook nog een access point bij ????
Wat wil je voor deze kaart hebben ?
En indien ik 2 access points kan vinden dan heb ik ook wel belang bij de PCI variant ....
1x D-Link DWL650+ Wifi-PCMCIA kaart (802.11b)
1x D-Link DI-614+ Wifi AccessPoint (802.11b)
Erm....€ 50 euri?
Ik heb werkelijk geen idee wat het waard kan zijn...Ik hoor het wel .