Maar wanneer spreken we een keer af.. ff met 6 man gaan farcryen

Hint: Add color to name
Enter the following color codes when entering a name at the character selection screen. The letters that follow the code will be displayed in the color listed below. Multiple color codes can be used.
Black: $0
White: $1
Blue: $2
Green: $3
Red: $4
Denk dat het downloaden automatisch gaat bij aanmelden bij de server als bij zoveel spellen tegenwoordig.. Maar dat zal effe getest moeten worden... de andere kleuren zijn:seiko wrote:Ik weet niet misschien word het wel gedownload.. en anders moet er toch wel iets te doen zijn.. zodat je nu zeg maar op farcry server bij begin scherm zegt download nu blablabla want volgende week komt die erop zorg dat je hem ook hebt ???
owja misschien nog wat leuks voor je naam![]()
Hint: Add color to name
Enter the following color codes when entering a name at the character selection screen. The letters that follow the code will be displayed in the color listed below. Multiple color codes can be used.
Black: $0
White: $1
Blue: $2
Green: $3
Red: $4
Code: Select all
$0 zwart
$1 wit
$2 blauw
$3 groen
$4 rood
$5 lichtblauw
$6 geel
$7 paars
$8 oranje
$9 grijs
zorg dat je het water op ultra high hebt staan,.. ik had gewoon alles op very high en ultra high staan.HobbeS wrote:Kan je daar ook proberen een screenshot van te maken want ik krijg dat niet..Heb een GeForce Go FX 5650 128 MB....
oww beter die nieuwe cpuMajapro wrote:cpu van de server draait nu op 2.0Ghz en 768Mb geheugen minder LAG nu
die message voor als je de game in komt kan alleen via een mod en zo'n mod krijg ik voor alsnog alleen 'in game' aan de praat en dat kan niet met remote beheer, dan moet ik er weer een monitor aan gaan hangen