Probs met C&C generals

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
charl

Probs met C&C generals

Post by charl »

eeyz ik krijg bij c&c generals zo'n focktopte fout melding.. ik kan me herrinnneren dat DSmarty die melding ook had bij de WeiLAN... de melding is ongv zo.. blablabla je hebt een virus:S dat kan niet want ik heb net nog gescaned
rara.. wie kan me helpen? m.v.g. Wizard.. Vriend van Kingnoob
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
mischabuys

Post by mischabuys »

Niet pc te traag kan de error door komen of te zwaar belast of een netwerk probleem of verkeerde no-cd

wat wil hij precies doen in netwerk :? of krijgt hij het prob al bij single player en als het een trage pc is doe dan rustig aan met de infanterie general die geeft veel problemen |:(
Laurindra

Post by Laurindra »

FF interumperen:
Waar is de interpunctie? Zo moet ik 'm drie keer lezen voordat ik het verhaal snap.
KiNgNo0b wrote:Eeyz, ik krijg bij c&c generals zo'n fucked-upte foutmelding.
Ik kan me herrinneren dat DSmarty die melding ook had bij de Wei-LAN.
De melding is ongeveer zo: 'Blablabla, je hebt een virus'. Dat kan niet want ik heb net nog gescanned. Rara, wie kan me helpen?

m.v.g. Wizard.. Vriend van Kingnoob
mischabuys wrote: Komt de error niet omdat je PC te traag is? Kan ook zijn dat je PC op dat moment te zwaar belast is met andere taken.
Zou ook een netwerkprobleem of een verkeerde no-CD crack kunnen zijn.

Wat wil C&C Generals precies doen in het netwerk? Of krijg je al problemen bij het spelen van een single-player spel?.
Als je een niet al te krachtige PC hebt, doe het dan rustig aan met de Infantry General. Deze laatste geeft wel vaker problemen.
En gelijk maar verplaatst naar de Helpdesk waar dit topic thuishoort.
DSmarty
Site Admin

Post by DSmarty »

Bij mij was het verholpen met nieuwe moederbord + videokaart drivers.
En een verse install van het speol
Majapro

Post by Majapro »

bij mij is t ook nog steeds niet verholpen met verse install nieuwe video kaart naar 1.02 etc, de melding krijg ik vaak wanneer er teveel verkeer gaat plaats vinden in het spel, meestal vlak na het moment dat ik ga oprukken naarde vijand toe })
BigJim

Post by BigJim »

Majapro wrote:bij mij is t ook nog steeds niet verholpen met verse install nieuwe video kaart naar 1.02 etc, de melding krijg ik vaak wanneer er teveel verkeer gaat plaats vinden in het spel, meestal vlak na het moment dat ik ga oprukken naarde vijand toe })
En das al vrij snel natuurlijk...Jammer dat het spel er uit klapt dan...Maar ja, jij hebt dan ook al zo ontzettend veel legers.... ;) Geen Lan die dat aankan ..of je moet naar 1gbit lan gaan... ;)
Nee. jammer dat het netwerkondersteunning van het spel wat te wensen overlaat.
Majapro

Post by Majapro »

toch op de zelfde LAN ook 2keer uit kunnen spelen, als je allemaal maar precies dezelfde game.dat en generals.exe hebt
Post Reply