[win2k3svr] IIS 6.0
[win2k3svr] IIS 6.0
Ik draai IIS op een volledig geupdate Windows 2003 Enterprise server maar nou heb ik een vraag:
Daar de bandbreedte gelimiteerd is wil ik dat per user (staat max 20) max 1 x inloggen mogelijk is en niet dat de ene met (smartFTP bv) 20 threads opent en dat de FTP server dan niet meer benaderbaar is.
Ook zou ik willen weten of de bandbreedte gelimiteerd kan worden per ingelogde user binnen MS server dan wel IIS.
Nou we dan toch aan het vragen zijn...Kun je IIS FXP'able maken?
Van de ene FTP server naar de andere FTP server data overzetten via een andere server?(FlashFXP bv).
Ik heb het boek "Administrators Pocket Consultant > Microsoft IIS 6.0 " doorgespit maar óf het staat er niet in óf ik lees er overheen.
Weelicht zal dit eerder besproken zijn geweest maar ik kon er niets op vinden.
Wie kan mij helpen?
Daar de bandbreedte gelimiteerd is wil ik dat per user (staat max 20) max 1 x inloggen mogelijk is en niet dat de ene met (smartFTP bv) 20 threads opent en dat de FTP server dan niet meer benaderbaar is.
Ook zou ik willen weten of de bandbreedte gelimiteerd kan worden per ingelogde user binnen MS server dan wel IIS.
Nou we dan toch aan het vragen zijn...Kun je IIS FXP'able maken?
Van de ene FTP server naar de andere FTP server data overzetten via een andere server?(FlashFXP bv).
Ik heb het boek "Administrators Pocket Consultant > Microsoft IIS 6.0 " doorgespit maar óf het staat er niet in óf ik lees er overheen.
Weelicht zal dit eerder besproken zijn geweest maar ik kon er niets op vinden.
Wie kan mij helpen?
Hoe dan ??Majapro wrote:bandbreedte limiteren kan heel goed in w2k3 per user in te stellen ook hoe vaak ze kunnen inloggen geloof ik maar FXP ja das de big question
Ik weet dat jij ANTI MS bent maar geef mij dan eens een goede reden waarom geen IIS te gebruiken Peter.DSmarty wrote:Heel simpel Jimmetje
Je bent gestoord als je IIS als FTP gaat gebruiken, zelfs MS freaks moeten dat toegeven
Ga een normale FTP Daemon gebruiken, die kan dat allemaal... bijvoorbeeld G6 FTP server.