[win2k3] Server probleem

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
BigJim

[win2k3] Server probleem

Post by BigJim »

Ik had net mijn nieuwe kast ingericht en win2k3 strd server er op gefiets toen ik een perfect blauw scherm kreeg met witte letters.....BAD_POOL_CALLER blabla....blabla tijdens de installatie van extra proggies...Winrar bv.. En dit 2 keer.

Affijn, na een memtest ik een geheugen bankje eruit gehaald en het probleem leek verholpen.(had al een vaag vermoeden dat dat ene bankje niet helemaal jofel was)

Maar..Nu is win2k3 stndrd server reeeeeete traag...
Met installeren..met menu's laten zien ...met alles eigenlijk.
Ook is het netwerk niet benaderbaar,(Boemel netwerk is not available ) terwijl wanneer je een UNC pad gebruikt de peecees wel benaderbaar zijn.
Ik heb een vermoeden dat er bepaalde bestanden beschadigd zijn geraakt

Ook vermoed ik dat ik alles weer opnieuw installeren kan...Of weet iemand zo ofhand wat hier aan de hand kan zijn??
BigJim

Post by BigJim »

Geboot naar Recovery console..heb niets gedaan..weer reboot en nieuwe Video drivers geinstalleerd..problem solved......8)7 8)7 8)7
mischabuys

Post by mischabuys »

Mooi :) raar probleem maar goed het zijn computers he :+
venomous

Post by venomous »

W2k3 is gewoon vaag had vandaag een blauw scherm kon het alleen niet lezen omdat ie gelijk bootte en bleef lekker in een boot lus handig zo'n blauw scherm.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Majapro

Post by Majapro »

dat die dan gelijk reboot kun je uitzetten he, heb ik zelf niet uitgezet omdat als dat gebeurt wanneer ik niet thuis ben de server wel gewoon weer moet draaien en niet blijven hangen op dat BSOD
Post Reply