Cheater folding gepakt.

De Chatroom
Post Reply
dwaas

Cheater folding gepakt.

Post by dwaas »

Hij had een gewoon een installer gemaakt van zogenaamd een acrobat product. En daarmee een dikke duizend computers geassimileerd..

Zou het niet mooi zijn als dat gewoon toegelaten werd. Dat we pas echt kunnen assimileren met alle mogelijkheden van dien. Dan zouden we pas kunnen 'kraken' op de projecten, denk je niet?

Meningen?
[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

Ik denk dat je je nickname eer aan doet :D

De eerste organisatie die dat soort gebruik van clients aanmoedigt of zelfs maar toestaat zonder represailles kan een hoop rechtszaken verwachten :+

[edit]
Bij de weg, dwaas, bij elk topic waar jij in gereplied hebt krijg ik een melding dat er een verbinding niet gemaakt kan worden...
[BVD]Webgnome

Post by [BVD]Webgnome »

dat heeft te maken met zijn avatar die niet werkt.

ik vind het zelf ook een dwaas idee. je kan installers maken voor je client maar niet op een manier zodat mensen denken dat ze prog A instaleren maar er eigenlijkj een client voor terug krijgen.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
mischabuys

Post by mischabuys »

Geweldig idee --> NOT <--
Marshal

Post by Marshal »

En wat als je nou een installer maakt waar in de Algemene Voorwaarden de installatie van de koe is opgenomen.

Niemand die het leest en volledig legaal/toegestaan lijkt me
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Injectie

Post by Injectie »

Marshal wrote:En wat als je nou een installer maakt waar in de Algemene Voorwaarden de installatie van de koe is opgenomen.

Niemand die het leest en volledig legaal/toegestaan lijkt me
Volgens mij hebben we een maas in de wet gevonden. }) })
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

Het is niet toegestaan de client te bundelen met andere software. Voorwaarde is dat diegene je óf toestemming geeft naar eigen inzicht zijn systemen te beheren, óf dat diegene de installatie goedkeurt en weet waartoe het programma dient.

Neem bijvoorbeeld het MSN smilie-pakket wat gecirculeerd heeft; er stond bij de installer vermeld dat er een koe geïnstalleerd zou worden, maar toch is het account toen geblokkeerd.
Marshal

Post by Marshal »

Ze denken ook aan alles daarzo bij dnet :)
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Post Reply