(28 euro)

Even een bezoek je brengen aan De Tuftufclubeen bekeuring omdat je 87 rijdt waar je 80 mag?
Sorry, maar ik vindt toch best wel sneu gedrag!!!Erik de Noorman wrote:Even een bezoek je brengen aan De Tuftufclubeen bekeuring omdat je 87 rijdt waar je 80 mag?
Daar kun je standaard brieven vinden om protest aan te tekenen tegen die graaiers.
- Het kost je niks extra's (behalve 1 postzegeltje)
- Je krijgt gratis een mooie foto van je auto opgestuurd
- Er is een kans dat je vanwege administratieve drukte niet hoeft te betalen
- Als je uiteindelijk die 28 euro toch moet betalen, dan kun je dit bijna een jaar rekken met deze brieven en hebben de graaiers voor ongeveer 28 euro aan administratiekosten moeten maken
Idd, ze moeten gewoon die brieven die van TufTuf club komen gewoon negeren en als ze ze wel behandelen gewoon de kosten door de overtreder laten betalen, als hij (waarschijnlijk 95%) terecht is beboet.Prezzz wrote:Sorry, maar ik vindt toch best wel sneu gedrag!!!Erik de Noorman wrote:Even een bezoek je brengen aan De Tuftufclubeen bekeuring omdat je 87 rijdt waar je 80 mag?
Daar kun je standaard brieven vinden om protest aan te tekenen tegen die graaiers.
- Het kost je niks extra's (behalve 1 postzegeltje)
- Je krijgt gratis een mooie foto van je auto opgestuurd
- Er is een kans dat je vanwege administratieve drukte niet hoeft te betalen
- Als je uiteindelijk die 28 euro toch moet betalen, dan kun je dit bijna een jaar rekken met deze brieven en hebben de graaiers voor ongeveer 28 euro aan administratiekosten moeten maken
Als je geflitst word omdat je te hard reed dan is dat toch terecht!??
Die brieven die schrijf je zelf. Op die site staan alleen wat voorbeelden van hoe zo'n brief eruit kan zien, een heel goede service omdat veel mensen niet eens weten dat ze überhaubt kunnen protesteren.Albinoraptor wrote:Idd, ze moeten gewoon die brieven die van TufTuf club komen gewoon negeren en als ze ze wel behandelen gewoon de kosten door de overtreder laten betalen
maak je niet druk om die kortzichtigheidErik de Noorman wrote:Die brieven die schrijf je zelf. Op die site staan alleen wat voorbeelden van hoe zo'n brief eruit kan zien, een heel goede service omdat veel mensen niet eens weten dat ze überhaubt kunnen protesteren.Albinoraptor wrote:Idd, ze moeten gewoon die brieven die van TufTuf club komen gewoon negeren en als ze ze wel behandelen gewoon de kosten door de overtreder laten betalen
Waarom zouden ze die brieven moeten negeren trouwens? Je hebt het recht om beroep aan te tekenen, dit is volgende de Nederlandse wet geregeld. Ik kan wel een bekeuring krijgen, zonder dat ik op dat moment daar gereden heb. Volgens schattingen rijden er in Nederland 1500 auto's rond met vervalste kentekenplaten, leuk hoor.. als jouw kenteken er toevallig bij zit en je brief wordt zo maar even verscheurd.![]()
Als je even de moeite neemt om die site te bekijken, dan kun je lezen dat volgens een recent onderzoek van de ADAC, de apparatuur in veel gevallen ook niet zo naukeurig is als men wil doen geloven. Je hebt dus zowiezo het recht om het ijkrapport op te vragen van de apparatuur waarmee je geflitst bent. In veel gvallen zullen ze dit echter niet kunnen tonen omdat dit er gewoonwg niet is, terwijl dit volgens de Europese wetgeving wel verplicht is.
Je zult zien dat het allemaal iets ingewikkelder in elkaar steekt dan "Hou nu maar gewoon je bek en betaal maar", want daar kwam jouw opmerking ongeveer op neer. Helaas wordt op deze manier jaarlijks bij heel veel mensen geld uit de zak geklopt.
Ik gun iedereen zijn vakantiegeld hoor, maar het robleem is dat de heren iets te vaak met vakantie zijn op momenten dat het hun uitkomt.madman wrote:Laat die jutten nou: die willen ook vakantie geld
Tja die site heb ik idd niet gelezen, heb wel effe gekeken, maar had het snel gezien, wat een zielig gedoe. Heel stoer die fotoreportagesErik de Noorman wrote:Heel verhaalAlbinoraptor wrote:Idd, ze moeten gewoon die brieven die van TufTuf club komen gewoon negeren en als ze ze wel behandelen gewoon de kosten door de overtreder laten betalen
Je leest weer niet goed.... jij gaat er vanuit wanneer iemand een acceptgiro in zijn bus krijgt, dit ook altijd terecht is.Albinoraptor wrote:Regels zijn er niet voor niets, je weet dat ze er zijn, als je dan bewust je niet aan de regels houd moet je dus niet gaan zeuren dat je een boete krijg, heb deze discussie al zo vaak gehouden, ook met mijn broertje, die vind ook elke boete die hij krijg dom/lullig, maar ondertussen wil hij wel een zero-tolerance beleid.
Ik heb het vermoeden dat er bij jou nog nooit is ingebroken. Je moest eens weten wat dit voor geestelijke schade dit bij mensen kan aanrichten. De eerste dagen konden mijn ouders niet eens meer normaal slapen. Het idee dat iemand anders in jouw huis is geweest en aan jouw spulletjes heeft gezeten. Als dan de mensen waarin je vertrouwen zou moeten hebben het ook nog eens af laten weten, dan is dit extra zuur.Oh ja nu krijgen we dat weer.
Burgertje pesten kunnen ze wel maar echt werken doen ze niet
Zucht
Nee ik ga ervan uit dat 95% van de mensen weet wanneer ze te hard hebben gereden, dus als dwaas zelf weet of hij idd te hard heeft gereden, dan vind ik het dus idd gezeik om te gaan zeuren en te gaan protesteren, en ik geloof niet dat als je auto rijdt je niet in de gaten hebt als je 10km te hard rijd, ja apparatuur is niet nauwkeurig maar zo onnauwkeurig geloof ik ook niet, en nee er is idd nooit bij ons ingebroken, wel bij een vriend van mijn broertje daar kwam de politie idd niet, maar toen bij mijn oom en tante was in gebroken kwamen ze wel degelijk.Erik de Noorman wrote:Je leest weer niet goed.... jij gaat er vanuit wanneer iemand een acceptgiro in zijn bus krijgt, dit ook altijd terecht is.Albinoraptor wrote:Regels zijn er niet voor niets, je weet dat ze er zijn, als je dan bewust je niet aan de regels houd moet je dus niet gaan zeuren dat je een boete krijg, heb deze discussie al zo vaak gehouden, ook met mijn broertje, die vind ook elke boete die hij krijg dom/lullig, maar ondertussen wil hij wel een zero-tolerance beleid.
In de praktijk blijkt dit echter niet zo te zijn, dus het is een goede zaak als je als burger de mogelijk hebt dit recht te zetten.
Ik heb het vermoeden dat er bij jou nog nooit is ingebroken. Je moest eens weten wat dit voor geestelijke schade dit bij mensen kan aanrichten. De eerste dagen konden mijn ouders niet eens meer normaal slapen. Het idee dat iemand anders in jouw huis is geweest en aan jouw spulletjes heeft gezeten. Als dan de mensen waarin je vertrouwen zou moeten hebben het ook nog eens af laten weten, dan is dit extra zuur.Oh ja nu krijgen we dat weer.
Burgertje pesten kunnen ze wel maar echt werken doen ze niet
Zucht
waarschijnlijk?Albinoraptor wrote: Maar blijf erbij, je krijgt een boete voor 7 km te hard rijden, is er waarschijnlijk al correcite vanaf gehaald dus reed dwaas ongeveer 90 km. Heel onterech zo'n bekeuring dan.![]()
Wij???? Gekozen????Albinoraptor wrote: Ik vind het te makkelijk om op de politie te 'kotsen' zij doen gewoon wat hun wordt opgedragen en dat wordt door de politieke partijen bepaald, die wij gekozen hebben.
Als jij Pim echt vergelijkt met de LPF dan heb je echt al bijna twee jaar zitten slapen. Pim zou zich waarschijnlijk al 20 keer omgedraaid hebben in zijn graf als hij kon zien wat er allemaal in zijn naam gebeurd.Albinoraptor wrote:En ja, wij hebben gekozen, LPF heeft toch nog altijd dezelfde ideeen als voorheen neem ik aan, dus als zoveel mensen het met die ideeen eens zouden zijn geweest zouden ze nu weer zo'n grote partij moeten zijn.
ik gebruik gewoon dat geld dat ik voor mn 3 jaar gratis chello opzij had gelegdseiko wrote:oftewel ... tijd zat om iedere maand een klein bedrag weg te leggenzodat juh niet in een keer een flinke geld smak hoeft te betalen